Gå til innhold

Blinkende reklame på startsiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg går inn på hovedsiden til hw.no blinker en reklame oppe til venstre. Kan ikke noe gjøres med dette? Den begynner å bli irriterende.

 

Jeg bruker Firefox

Samme skjer her i mozilla... Tror de bruker noe funky css som er tilrettelagt for IE...

Lenke til kommentar

tror mer det har noe med hvordan firefox/mozilla laster inn sider (at enkelte ting kommer raskere enn koden som sier hvor den skal sitte...så blir bildet liggende og blinke fordi mozilla/firefox prøver å plassere det hele tiden uten å finne rett plass før sida er lasta ferdig...

 

eller no slikt. :)

Lenke til kommentar
tror mer det har noe med hvordan firefox/mozilla laster inn sider (at enkelte ting kommer raskere enn koden som sier hvor den skal sitte...så blir bildet liggende og blinke fordi mozilla/firefox prøver å plassere det hele tiden uten å finne rett plass før sida er lasta ferdig...

 

eller no slikt. :)

Hørtes logisk ut :yes:

 

EDIT: "Leif, du må hjem nå"

Endret av Same-
Lenke til kommentar

Har samme problemet med Firefox. Ikke i opera 7.50 dog.

 

 

Hva skjer fra hw.no's side, blir dette utbedret? litt flaut at en hw-side ikke støtter alternative browsere....

 

Og de ønsker vel ikke at vi skal begynne å blokkere reklamene vel?

 

Synes iallefall at reklamene her er greie, og varsler om gode tilbud. Men de er blokkert inntil videre, for den blinkingen orker jeg ikke.....

 

 

Fredrik.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...