Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bamsefar: Etter som jeg forstod så er the sims dratt på en tre ukers, og det er ukens tilbud på komplett, så om han sier den skjermen er ok2k må du nokk sikkert betale noen hundrelapper mer for den.

 

MEN så finnes det jo utallige alternativ sikkert.. til da kan det jo hende noen andre har finni noe annet som duger ennå bedre :D

 

MEN nokk om den, var hvertfall ett forslag til billig skjerm til de som måtte være interesert ;) Gleder meg allerede til om tre uker når prosjektet får føtter å gå på igjen :w00t:

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Damn, fikk ikke det med meg. Vel den eneste forskjellen jeg kan se i forhold til hva de andre har brukt, er at denne skjermen er 17" ikke 15". Konstrastforhold, lysstyrke og responstid er akkurat det samme.

 

Tror jeg satser, har bestemt meg for å gjøre dette, og om jeg skulle skyte totalt skivebom så har jeg en familie som trenger en lcd skjerm til arbeid.

Lenke til kommentar

Hei, er på internetvafe i danmark. Det jeg ville si er at skjermen som dere henviste til tror jeg ikke er noe å satse på . Dette fordi gidenm er tilpasset en 15" og linsene som man kan få kjøpt på lumenlab.com. Jeg tror ike at linsene er så store at de passer inni med en 15". Sorry folkens, det var alt jeg rakk.

 

Go ferie alle sammen... Som en trøst er det ikke noe bedre vær her. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser at du har skrevet hva frakten vil koste. Kjempebra. Blir spennede å se om det blir noe ekstra toll på dette i tillegg til frakt og moms kostnader. Vurderer nå 17" linser som nå kan tilbys på www.lumenlab.com:)

1280 * 1024 oppløsning og vi snakker HD. Tror ikke det finnes noen prosjektorer i butikken som kan tilby det. Ivertfall ikke til under 10.000 kr

Lenke til kommentar

Da har jeg vert hjemme noen dager. Kommer med update i løpet av dagene :). En annen ting er at lumenlab produktene er endelig blitt sendt. jahoo! Nok om det.

 

Nei, det går ikke ann å bruke en halogen lampe fordi lyset kommer fra et stort område. Det er en slags " lang" glødetråd. En annen ting er lumens, CRI, varme osv.

 

Hvis alt blir riktig vil en tilnærmet lik koste omtrent 15k. Endelig kom det nye linser med zoom, som gjør at pj`en stiger betraktelig i verdi.

 

Snakket med brainchild (eieren). Det er kanskje en mulighet at jeg kommer til å handle en god del varer fra han, og selge det videre. Dette blir nok en stund til.

 

Mens jeg var i danmark fikk jeg kjøpt rulle gardin (2*2m) fra ikea. Den går under navnet " tupplur". Dett er ikke et produkt man kan få kjøpt på webben, men man kan få kjøpt det i ikea butikken. Jeg kjøpte den litt gråaktige typen. Jeg fikk også kjøpt en tv tuner med xga inngang. Skal komme mere inn på dette på neste update. Gled dere! hehe

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Ville bare fortelle dere en ting. Pakken har allerede ankommet Oslo. Med andre ord, den kommer snart :). Da skal jeg la dere bestemme. Vil dere at jeg skal komme med en liten update før pakken kommer, eller skal jeg vente til tingene kommer så dere vikelig kan se fremgang på prosjektet? Dere bestemmer :) De tre første som svarer blir vurderet. F.eks, hvis det kommer "Ja" to ganger og en "nei" blir det update så fort som mulig. Blir det to "nei" og en "ja" blir det update om mange dager.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...