Maynard James Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 er dette tilbudet et bra kjøp? har hørt at 6800GT er bedre enn x800pro, hva burde man satse på her? Shade
Term Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har bestilt meg et POV 6800GT fra netshop til samme prisen. Men det er alt etter smak. Jeg er veldig fornøyd med POV kortene og velger de framfor gainward. Gainward sine er jo golden sample da. Noe som betyr at de garanterer en hvis % overklokking. Og så har de egen kjøling.
Dr.Gonzo Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Venter selv på Gainward kortet fra komplett, har ikke sett en test der x800pro kortet kommer bedre ut enn 6800gt.
Uxzuigal Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Golden Sample er uber saker, kortet er håndplukket med garanti for bra overclokings resultater:) Du får det garantert opp til Ultra nivå om ikke mer vil jeg tro:)
[-GoMp-] Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Du blir sikkert fornøyd uansett hvem du velger Håper denne tråden slutter her egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå