Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig? Har da vært ikke vært noe spesielt action. Har bare lest Et kapittel fra Davos og Theon, og de var kjipe. Er kommet til da Sansa er i gudeskogen med Dontos. Eneste actiongreier er vel egentlig under turneringen til Joffrey på starten og da Lannister folka angriper Arya og ko.

 

Men for all del, kan være den tar seg opp. Har ihvertfall hørt at bok 3 er veldig bra :)

Lenke til kommentar

Når du kommer til fireren burde du gjøre deg klar for et betraktelig hopp nedover i action. Skjer nesten ingenting, og man følger utelukkende kjedelige POV's.

 

Bok 5 tar seg dog opp igjen, så det er verdt å lese videre :)

 

Det samme kan ikke sies om Wheel of Time

Der er bok 1-4 gode (men et godt stykke fra ASOIAF), 5-6 greie, og 7 og utover er helt latterlig dårlige.

Lenke til kommentar

Interessant. Kanskje jeg gjør det selv en dag ... Når jeg har alle i biblioteket, that is.

 

Begynte forøvrig på "Fuck you eller penga tilbake" av Aslak "Alis" Hartberg, en bok om bandet Yoga Fire. Så en reklame for den på Facebook og 5 min etter var den kjøpt og lastet ned. Greit med e-bøker sånn sett, selv om jeg foretrekker vanlige.

Så langt inne, virker det som den kan forklare meg litt om hva som skjedde med favoritt hiphop-gruppa mi som gjorde dem til et interessant rockeband jeg alltid setter på når jeg ikke vet hva annet jeg vil høre.

 

e: Var ferdig litt under 4 timer senere. Fantastisk bok! Anbefales til alle som interesserer seg for Yoga Fire, Klovner i Kamp og Apollo. Og alle andre også, for den saks skyld.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg er i fjerde boken nå, "a feast for crows". Synes serien er fantastisk og kommer ofte med høylytte kommentarer. Noen ganger har jeg lukket bøkene og ristet lenge på hodet og sett oppgitt på nærmeste medmenneske før jeg fortsetter å lese. Elsker det at man aldri kan forutse hva som kommer til å skje.

Dog mister jeg noen ganger oversikten over alle de mindre karakterene som omgir hovedkarakterene. Har lyst å google, men er redd for spoilers...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet når The Winds of Winter blir lansert? Sommer 2012 har jo blitt tippet for lenge siden, basert på at flere kapitler "byttet bok". men er det realistisk? Og NÅR i sommer i tilfelle? Jeg vil ha den før 27. juni. Kthx, Martin. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg leser Kafka på stranden. Forfatteren er japaner, den samme som har skrevet Norwegian wood. Det er mange fine tanke skildringer. Ikke for å være rasistisk men japanere er litt snåle, innadvendte og sprø, jeg tror moderniseringen gikk for raskt. Ellers så er det bare forfatteren.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...