So|o Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får invites? Er det noen standard på dette, eller er det mer eller mindre tilfeldig?
Popobawa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg fikk invite nå. Men hvor mange jeg har fått står det ikke. Fikk gmail forrige uke. Onsdag eller Torsdag var det tenker jeg...
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg fikk invite nå. Men hvor mange jeg har fått står det ikke. Fikk gmail forrige uke. Onsdag eller Torsdag var det tenker jeg... Ok.. fikk min i går.. får sikkert invites etterhvert.. Lurer på om betyr noe om man bruker kontoen mye eller ikke.. antall mail osv. Endret 30. juni 2004 av asdfgh
Popobawa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har to gmail kontoer, og på den andre har jeg ikke fått invite. Den jeg fikk på pleier jeg å logge meg inn på flere ganger om dagen, og jeg har også fått flere mail der enn på den andre. Har riktignok ikke sendt noe mail sjøl. Har bare sendt en mail. Så da må det kanskje være etter hvor mye man bruker kontoen?
trondaage Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 får jeg invites jeg kan sende ut når jeg har gmail konto
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Jeg har to gmail kontoer, og på den andre har jeg ikke fått invite. Den jeg fikk på pleier jeg å logge meg inn på flere ganger om dagen, og jeg har også fått flere mail der enn på den andre. Har riktignok ikke sendt noe mail sjøl. Har bare sendt en mail. Så da må det kanskje være etter hvor mye man bruker kontoen? Ok. Regner med at jeg kommer til å bruke en av invitene på meg selv, så jeg har en backup i tilfelle jeg får mye spam og feilsendte mail til den jeg har nå. Adressen er kanskje litt generell ([email protected])
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 får jeg invites jeg kan sende ut når jeg har gmail konto Anbefaler deg å ta en titt på www.gmailswap.com . Utrolig enkelt å skaffe seg en konto der
JonV Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er litt artig å lese der da Author: tuck (---.bbs.no)Date: 30-06-04 06:27 If you ever come by the norwegian capital, I will give you a guided tour. This offer will not expire, so you can use it in 2009, if you prefer... http://www.museumsnett.no/vigelandmuseet/2...engelsk/2d.html Masse Fine slike der.
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Er litt artig å lese der da Author: tuck (---.bbs.no)Date: 30-06-04 06:27 If you ever come by the norwegian capital, I will give you a guided tour. This offer will not expire, so you can use it in 2009, if you prefer... http://www.museumsnett.no/vigelandmuseet/2...engelsk/2d.html Masse Fine slike der. hehe.. artig ! Er man litt kreativ så er det null problem å få en invite der. Hvis ikke kan kan jo kjøpe på ebay for et par tiere
Dragutin Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 invites på gmail går på ebay for under dollaren nå... kjøp deg en sålangt er tjenesten meget bra hastigheten er super, men jeg frykter den vil dale når det åpner for offentligheten. I tillegg har jeg hørt fra venner som har hatt det en stund at det går en uke før du kan få invites, mer veit jeg egentlig ikke om den saken. Det er null problem å skaffe seg en g-mail via ebay i dag
Hoax Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 MrBlueJack - Hva i all verden skal du med to Gmail kontoer? What a waste... Til dere som vil ha Gmail kontoer, gå på mirc å mas, det er egen Gmail kanal på EFnet #gmail der er det lett å få konto hvis dere ikke oppfører dere dårlig og nermest krever å få.
Popobawa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hoax: Si det til alle de andre som også har flere gmail kontoer. Jeg bruker det til bildene mine. Om det er en waste er noe helt annet.
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Det skader jo ikke å ha en ekstra konto i reserve. Har ikke noe å si... man velger selv om man vil bruke den eller ikke
Bruun Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Anbefaler deg å ta en titt på www.gmailswap.com . Utrolig enkelt å skaffe seg en konto der Den siden var dritbra da! Jeg tilbød et postkort (!) fra Norge og jeg fikk tilbud etter 1 minutt EDIT: må sende kortet til pakistan da og et til canada...blir det dyrt? Endret 30. juni 2004 av Thompzen
So|o Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Den siden var dritbra da! Jeg tilbød et postkort (!) fra Norge og jeg fikk tilbud etter 1 minutt EDIT: må sende kortet til pakistan da Jepp. Mange kreative sjeler på den siden Frimerker er ikke så dyre
Bruun Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Da har jeg faktisk 2 g-mail accounter Da gjelder det bare å sende de kortene da...
johanf Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 jeg har en gmail konto selv, men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke den hvis man ikke får POP mulighet. Jeg foretrekker å ha mine samtaler og min korrespondanse privat, ikke liggendes på en server som raskt kan havne i en regjerings hender. Klart, nå har vi jo Echelon, men det slipper vi jo ikke unna uansett. _ johanf
Lars :) Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hvor er det man kan se at man kan dele ut invitasjoner? Jeg har hatt Gmail i 8dager nå...
Popobawa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hvor er det man kan se at man kan dele ut invitasjoner? Jeg har hatt Gmail i 8dager nå... Det står helt øverst. I rød skrift rett under search mail feltet.
Luv Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er det individuelt hvor mange invites man får å dele ut..? Har hørt med noen som fikk fire, og noen som fikk seks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå