Gå til innhold

512 til 1024. Korleis vil det påverke maskina?


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har lenge fundert på om eg skulle kjøpe ei 512 2700 brikke til.

 

Eg kjører Opera, iTunes, Gamespy Arcade og ein bunch andre program heile tida, og trur det blir litt knapt når eg speler, spesielt RTS som Red Alert 2 der eg har masse units og eksplosjoner på ei gang.

 

Eg skal ta ein screenshot av forbruk midt i ein YR kamp i morgon, og poste bildet her.

 

Men vil meir minne hjelpe? Eller går det på CPU nå? Ved speling går det 100& på CPU.

 

Update: Legger ut eit bilde av normal kjøring, altså utan spel. Link

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvilken cpu du har, om den er stor og kraftig, dvs 2-3 GHz. Har du en svakere prosessor, feks under 1GHz så er jeg levende vitne på at spilling kan gå tregt med en 512 brikke (men programmer liggende i bakgrunnen)

 

Det jeg ville gjort, er å sjekket om hovedkortet ditt støttet PC3200 ram og kjøpt ny ram med PC3200 (400Mhz)

 

Hvilken CPU har du?

Lenke til kommentar
Det med RA2 går på nettverk og linja.... og seff Cpu... Men mer minne skader ikke... Trust me.  :thumbup:

Eg snakker om Single Player, ikkje over nettverk eller internett.

Eksempel: Meg og 7 AI på skirmish

 

Øvrige specs er

AMD XP2400@2,2Ghz

R9700 np@Pro

512 DDR 2700 (noname trur eg :blush:. Korleis finn eg ut om det er noname?)

Asus A7N8X Deluxe

 

Kortet støtter DDR400 dersom eg ikkje tar heilt feil, men kva er lurast av desse to altenativa:

 

1) 1x minnebrikke som er lik den eg har

2) 1x minnnebrikke DDR400 av eit merke på 3200

 

3) 2x minnnebrikke DDR400 av eit merke på 3200 (Vil helst ikkje velgje denne utvegen)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Fant minnet mitt i Komplett sine kontosider.

 

DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5

Minne 184-P (for DDR-PC333MHz)

 

Har det noko å sei at CPU er 266 og minnet 333? Er litt grønn på dette med minne.

Utfra denne så har du ikke bruk for noe som helst...

 

Ja, men når det i tillegg kjem eit spel på.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eg kjører Opera, iTunes, Gamespy Arcade og ein bunch andre program heile tida, og trur det blir litt knapt når eg speler, spesielt RTS som Red Alert 2 der eg har masse units og eksplosjoner på ei gang.

Hva som skjer når du har maks med units og ditt og datt, hakker det, går langsomt?

 

Edit: Noname i guess!

Endret av Cheeta
Lenke til kommentar
Eg kjører Opera, iTunes, Gamespy Arcade og ein bunch andre program heile tida, og trur det blir litt knapt når eg speler, spesielt RTS som Red Alert 2 der eg har masse units og eksplosjoner på ei gang.

Hva som skjer når du har maks med units og ditt og datt, hakker det, går langsomt?

Går seeeeint...hakker vel og til tider som følge av at det går så treigt. Merker at kvar gang eit lag er utrydda så går det litt fortare ;) I starten går det fort, så blir det tregt, og når det er eitt lag igjen så går det fort.

 

For å unngå at det går altfor treigt ved større flytting av units så flytter eg bildet til ein stad utan animasjonar (bakke utan noko på), og da går det greit.

 

Ein gang hadde eg så mange Kirov (luftskip) at heile greia kræsja...:p, men eg trur det var meir enn minnet som var problemet da.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Vell, kan være at du ikke har riktige drivere installert? Har jeg vært borti selv :blush: Ser hos meg, når jeg feks spiller WCIII, så hakker det noe sinnsykt når jeg spiller 4v4 i kamper der alle er :ohmy:

 

Edit: Hva forusaker egentlig det?

Endret av Cheeta
Lenke til kommentar
Systemet ditt vil også forbruke opptil ca. 40W mere effekt for

den nye 512MB minne modulen.

Så sørg for at PSU'n du har , ikke ligger på grensen allerede .

 

...

Enermax 350 Watt. Skal måle straumen i morgon under eit spel.

 

Men det er litt att og fram her. Skal, skal ikkje kjøpe 512 til? Dersom det ikkje er nevneverdige forskjeller så vil eg ikkje bruke 800 kroner på det.

 

Funker det med ei brikke av eit anna merke av typen 2700 512 333 forresten? Meiner å ha lest at det ikkje er bra.

 

Angåande drivarar så trur eg ikkje det er noko feil der, sidan eg får 5k i 3Dmark03, men kanskje?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Men det er litt att og fram her. Skal, skal ikkje kjøpe 512 til? Dersom det ikkje er nevneverdige forskjeller så vil eg ikkje bruke 800 kroner på det.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en ny 512 PC3200 brikke uansett (feks. TwinMos eller Kingston) PC2700 blir fort gammeldags og tregere og mindre penger verd :hmm:

Lenke til kommentar
Men det er litt att og fram her. Skal, skal ikkje kjøpe 512 til? Dersom det ikkje er nevneverdige forskjeller så vil eg ikkje bruke 800 kroner på det.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en ny 512 PC3200 brikke uansett (feks. TwinMos eller Kingston) PC2700 blir fort gammeldags og tregere og mindre penger verd :hmm:

Vil ei 3200 brikke fungere i lag med ei 2700? Vil den ikkje gå på 2700 hastighet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...