Gå til innhold

Skiftet fra 6600 til 7610?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrekt, rønning! :)

 

Ble ikke akkurat så imponert av 6600 på enkelte punkter, bruker litt tid på å åpne og vise bilder etc.. Kanskje generelt litt treg på menyene. (Klart, med et sånt OS så må man vel kanskje godta litt av hvert!)

 

Jeg antar da at 7610 kanskje ikke oppleves så mye raskere enn 6600 (bortsett fra SMS da).

 

Ettersom jeg vurderer kamera på mobiltelefon til å være mest for lek, så er det kanskje ikke store nok forskjeller på disse telefonene til at det er verdt de ekstra 1500,- (?) det koster å ta steget opp på 7610...?

 

------------------------------------------

Ikke oppfatt dette som hets mot kameramobiler generelt, men for min del blir nok bildene mest brukt til MMS. Da er vel kanskje ikke forskjellen på 0,3 og 1 MP så enormt stor, da du uansett ikke få sendt over hele fila.

Lenke til kommentar

Vil si meg enig at 7610 ikke er noe raskere enn 6600. Finner den ikke raskere på sms engang, men det kan være jeg som ikke har sammenliknet godt nok. Den er ekstremt treg noen ganger. Min er ihvertfall det. Så vil du opp på 7610 fra 6600 så er det nok kun pga design (som er bedre etter min mening) og kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...