Gå til innhold

Spill ala Baldurs Gate: Dark Alianse 2 til Xbox


Corduroy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det ikke sånn at man kan spille 2 stk på dark alliance uten å splitte skjermen? et slikt spill hadde vært genialt til meg og dama også... hun digger sacred, diablo 2 etc. ;)

 

edit:

 

Jeg har bare pc.. vurderer å gå til innkjøp av en gamecube (billig). Så ikke at dette var postet i konsoll tråden.. gjør den bommerten ganske ofte. Finnes det noe slikt til pc? :p Altså, rpg uten splitt screen sak.

Endret av Neshaug
Lenke til kommentar
Fallout : Brotherhood of steel er iallefall bygd på baldurs gate spill motoren.

 

Sjekk ut om det kunne være et spill for dere.

Usj... FallOut BoS er værste jeg har startet noen gang... Er den STØRSTE fanen av FallOut her på forumet tror jeg, og ble sinnsykt skuffa over hvordan dette spillet absolout ikke er FallOut... Men, men.. Før vell teste det igjen når værste skuffelsen har sluppet taket! (Om non år eller no :nei: )

 

TAkker for resten av forslagene! Skal sette meg ned å se litt hva jeg ev løper ut å bruker panga mine på :thumbup:

Lenke til kommentar
er det ikke sånn at man kan spille 2 stk på dark alliance uten å splitte skjermen? et slikt spill hadde vært genialt til meg og dama også... hun digger sacred, diablo 2 etc. ;)

 

edit:

 

Jeg har bare pc.. vurderer å gå til innkjøp av en gamecube (billig). Så ikke at dette var postet i konsoll tråden.. gjør den bommerten ganske ofte. Finnes det noe slikt til pc? :p Altså, rpg uten splitt screen sak.

2stk på skjermen samtidig jah :) Brilljant!! Jeg og dama bare låste oss inne hele lange helgen og spillte MAX! Konge kult :) Anbefalles sterkt!

 

Blir vell å hoppe på Hard å gå gjennom det en gang til nå neste helg :innocent:

 

Aldri oppøevd tilsvarende til PC... Men BG2 til PC har vell litt samme greia??? LAN futter jo relativt greit om dere definerer en Master iallfall... Vært et forsøk! PS: Kjøp dama di en Xbox til bursdagen!!! Gjorde jeg, og ikke angret siden ;)

Lenke til kommentar

Æsj.. nå fikk jeg lyst på xbox.. må nesten kjøpe ny tv også da.. Det som er så surt er at pcen min er veldig bra, men det finnes ingen slike spill til den. Har jo flere pcer i huset, men det blir mer asosialt. Prisen på en xbox er jo betraktelig dyrere enn en gamecube, men må jo uansett ha en ekstra håndkontroller, spill og minnekort..

 

edit:

 

hun har bursdag i november da :(

 

;)

Endret av Neshaug
Lenke til kommentar
Æsj.. nå fikk jeg lyst på xbox.. må nesten kjøpe ny tv også da.. Det som er så surt er at pcen min er veldig bra, men det finnes ingen slike spill til den. Har jo flere pcer i huset, men det blir mer asosialt. Prisen på en xbox er jo betraktelig dyrere enn en gamecube, men må jo uansett ha en ekstra håndkontroller, spill og minnekort..

 

edit:

 

hun har bursdag i november da :(

 

;)

Kjøp sommergave da vettu :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...