Gå til innhold

X800 i USA? Billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dom sänder inte Internationellt dock  :/

Og det betyr?

 

Dette er klipt og limt fra Compusa..: We will gladly ship internationally, unless shipments are restricted by manufacturer policy. To determine eligibility for international shipping, please e-mail us or call 800-278-4685 Ext. 2572 between 9 a.m. and 6 p.m. CST, Monday through Friday. We will promptly send an e-mail to you to both confirm your order and provide your shipping charges.

 

Skjønte det egentlig ikkje så godt men... :hmm:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Og det betyr?

 

Dette er klipt og limt fra Compusa..: We will gladly ship internationally, unless shipments are restricted by manufacturer policy. To determine eligibility for international shipping, please e-mail us or call 800-278-4685 Ext. 2572 between 9 a.m. and 6 p.m. CST, Monday through Friday. We will promptly send an e-mail to you to both confirm your order and provide your shipping charges.

 

Skjønte det egentlig ikkje så godt men... :hmm:

Mitt fel!

Jag kan svära på att att såg på deras sidor för ett par veckor sedan där det stod att dom inte skickade Internationellt. Glad att jag hade fel i alla fall :)

Lenke til kommentar

Har forhørt meg litt rundt om nå angående hvor mye det kommer til å koste..!

Har kommet fram til at viss skjermkortet koster 2700 (som x800 pro gjør i USA) så må jeg plusse på 24%mva,150kr tollgebyr og 500kr frakt..! Og da blir det til sammen 3990,- og betale..

 

Er det noen som kan bekrefte om dette stemmer?

Lenke til kommentar
hadde ikke du en kamerat i usa som da kan kjøpe kortet, få det tilsendt seg, også sende til deg? da kan jo han rive vekk alt som er av pris og slikt og merke det som gave - deretter sende det til deg.

Men han er ikke hjemme nå.. han er flyver, og er på tur.. kommer hjem i slutten av uka! vil ha skjermkort nå...

Lenke til kommentar
Har forhørt meg litt rundt om nå angående hvor mye det kommer til å koste..!

Har kommet fram til at viss skjermkortet koster 2700 (som x800 pro gjør i USA) så må jeg plusse på 24%mva,150kr tollgebyr og 500kr frakt..! Og da blir det til sammen 3990,- og betale..

 

Er det noen som kan bekrefte om dette stemmer?

Tollgebyr er 70Kr mener jeg. Hva frakten blir er jo opp til hva du vil bruke. 500Kr må være ekstrem prioritet FedEX. Vil ikke koste mer enn kanskje 100 med USPS airmail, men vil ta litt lengre seff...

 

Sjekk usps.com for spesifikke priser.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Har forhørt meg litt rundt om nå angående hvor mye det kommer til å koste..!

Har kommet fram til at viss skjermkortet koster 2700 (som x800 pro gjør i USA) så må jeg plusse på 24%mva,150kr tollgebyr og 500kr frakt..! Og da blir det til sammen 3990,- og betale..

 

Er det noen som kan bekrefte om dette stemmer?

Tollgebyr er 70Kr mener jeg. Hva frakten blir er jo opp til hva du vil bruke. 500Kr må være ekstrem prioritet FedEX. Vil ikke koste mer enn kanskje 100 med USPS airmail, men vil ta litt lengre seff...

 

Sjekk usps.com for spesifikke priser.

 

-Stigma

Tusen takk for tipset!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Bestilte en ram for et år siden fra usa koster ca det samme som i norge +frakt moms import toll osv... men det tok jo bare 1 eller 2 dager husker ikke helt og det kom på døren, Fed Ex som leverte :hmm:

Det tok 1-2 dager å:

- Pakke

- Sende

- Frakte rundt i USA

- Frakte over Atlanterhavet

- Kjøre til ditt hus

 

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Bestilte en ram for et år siden fra usa koster ca det samme som i norge +frakt moms import toll osv... men det tok jo bare 1 eller 2 dager husker ikke helt og det kom på døren, Fed Ex som leverte  :hmm:

Det tok 1-2 dager å:

- Pakke

- Sende

- Frakte rundt i USA

- Frakte over Atlanterhavet

- Kjøre til ditt hus

 

Fantastisk.

Ja, det er bra! Har hørt at FedEX er veldig raske..

Lenke til kommentar
> Sorry but this is not possible. We have to mark it with the right

> value of goods.

 

Hvorfor det? Mener de det er ulovlig eller?

 

EDIT: En webshop i Tyskland som nekter å merke sendingen som gave eller value 0... Burde skjønt lunta. Tok ikke VISA engang.

Endret av oblivian
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å importere data-deler (skjermkort i dette tilfellet) som leker?

 

*rike barn leker med alt :wee:

 

Leker er jo uten toll, men det er vel egen regl for datakomponenter, da utelukkes vel "lekeimporten"? Det hadde vel ikke fungert? :blush:

jeg importerte 2 stk skjermkort for en stund siden, både radeon 8500 128DDR for 900 og radeon 9000 128 DDR for 700, prisene var da inklusiv frakt, og vi betalte ei heller noe begyrer til post/tollvesen..

Det gikk veldig greit, kjøpte dog fra Ebay, men pakkene var IKKE merket gave e.l...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...