Gå til innhold

Opera eller IE?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

La oss si det enkelt. Den dagen IE begynner å følge standardene som gjelder like slavisk som Opera vil alle nettlesere (som også gjør dette) kunne lese alle sider.

Samme for meg, bare jeg får bruke min nettbank!

Helt enig, bare min fungerer. Si det samme til banken din, få også med deg alle du kjenner i en massiv aksjon for at nettbankene (din) skal få ut fingeren og implementere støtte for Opera.

Lenke til kommentar
Det er helt sant... Bankene som ikke støtter Opera, ikke omvendt...

 

Noen som vet om SkandiaBanken støtter Opera?

Hvordan kan du få Opera til å identifiseres som MSIE??

Trykk F12 og du vil få opp valgene, event. kan du gå inn under "File" -> "Quick preferences"

Lenke til kommentar

Opera 7.50 er helt utrolig. den er konge over alle browsere i verden. ja vet at det har kommet en ny versjon av Opera 7.51, men har ikke rukket å bytta enda. men på laptoppen har jeg bytta så klart. har brukt både Avant Browser og MyIE litt, Avant Browser var helt grei og jeg brukte den lenge, men bytta den ut av en eller annen grunn. husker ikke helt hvorfor. sikkert pga nedlastinga til Opera. den resume funksjonen og sånn. faktisk lenge siden jeg så nedlastings vinduet til IE nå. har nesten glemt hvordan den så ut :p selv får jeg opptimal nedlastings hastighet med Opera. det får man ikke med IE har jeg oppdaga nå. veldig merkelig men sånn er det bare sikkert.

Lenke til kommentar
Har brukt Opera i 2 dager nå å er rimelig fornøyd! Litt start problemer med å finne hvor alle knapper å slik lå men det kommer seg nå.

Det største problemet er faktisk som mange andre sier her, er at det er enkelte sider som ikke kommer fram i Opera men IE.

En annen ting! Sikkerhet... På IE så laster vi ned updates via windows update. Men hvor og hvordan laster vi ned oppddateringer til Opera?? Det trengs vel her også??:ermm:

Opera er egentlig enklere å bruke når du først har satt deg litt inn i den! :yes:
Lenke til kommentar

Hei. Jeg bruker fortiden Opera, og har egentlig ikke kommet ut for noen problemer, unntagen nå. Akkurat fått GMail, og når jeg prøver å logge inn, så får jeg denne meldingen: Gmail requires ActiveX controls to be enabled

 

Your browser seems to be Internet Explorer, and ActiveX seems to be disabled. Gmail requires ActiveX to be enabled in order to operate.

 

Opera er satt til å "imitere" IE. Hvordan fikser jeg dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...