Gå til innhold

K700 eller E398?


Anbefalte innlegg

Hvilken mobil burde jeg kjøpe,SE K700 eller Motorola E398?

 

Jeg har mest lyst på K700,men etter å hørt at det er mye bugs på den,har jeg blitt litt skeptisk og vurdert å kjøpe E398.. :hmm:

 

Men er det såå mye bugs på K700 som de fleste sier eller er det bare noen få som har det? Og isåfall,kommer det til å bli fikset?

 

E398 er ikke så verst da og den har nesten like bra funksjoner som K700,men

kommer den til Norge?

 

Hvis alle bugsene på K700 blir fikset,så er det min neste telefon ;)

 

Håper på svar...takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei,nei....mp3 er ikke viktig. Har en mp3 spiller fra før av..

 

Men på '"K700i bugs tråden", så ser det ut til at det er mange som har problemer med K700. Og da får man mindre lyst på å kjøpe den.. :dontgetit:

 

Også er det mange som har klaget på batteriet på K700..

 

Tror dere at det kommer til å bli fikset etter hvert?

 

Utenom de små feilene,så er det en suuper telefon :D

Lenke til kommentar

Til alle dere som tror K700 er en mobil full ab bugs. Dette stemmer overhode ikke. De som har fått bugs er ekstremt uheldige etter min mening. Og hvis du skulle være uheldig så er det jo 14 dagers angrerett på telefonen.

 

K700 er en kjempetelefon. sinnsykt rått design og menyen er fet. Jeg ville helt klart kjøpt meg en k700. Ingen tvil om det.

 

Men hvis du velger å ikke kjøpe k700 pga du har "hørt" at mange har bugs med den så ville jeg tenkt meg om en gang til...

 

 

jaja det va min lille tale

Lenke til kommentar
Til alle dere som tror K700 er en mobil full ab bugs. Dette stemmer overhode ikke. De som har fått bugs er ekstremt uheldige etter min mening. Og hvis du skulle være uheldig så er det jo 14 dagers angrerett på telefonen.

 

K700 er en kjempetelefon. sinnsykt rått design og menyen er fet. Jeg ville helt klart kjøpt meg en k700. Ingen tvil om det.

 

Men hvis du velger å ikke kjøpe k700 pga du har "hørt" at mange har bugs med den så ville jeg tenkt meg om en gang til...

 

 

jaja det va min lille tale

enig!

 

og de som er så uheldige å ha fått bugs så er det bare å oppgradere den der du kjøpte den.

Lenke til kommentar

Koster det penger for å oppgradere mobilen sin?

 

Også en ting jeg lurer på.....er batteriet til K700 så dårlig som mange klager på?

 

Er det batteriet eller er det bugs?

 

E398 er ganske bra og håper den kommer til Norge,men K700 er bedre :yes:

Lenke til kommentar
Koster det penger for å oppgradere mobilen sin?

 

Også en ting jeg lurer på.....er batteriet til K700 så dårlig som mange klager på?

 

Er det batteriet eller er det bugs?

 

E398 er ganske bra og håper den kommer til Norge,men K700 er bedre :yes:

batteriet er greit synes jeg.... grunnen til at folk synest det varer litt kort er fordi at en telefon som k700 ikke bare blir ringt og sendt meldinger med

Lenke til kommentar
Til alle dere som tror K700 er en mobil full ab bugs. Dette stemmer overhode ikke. De som har fått bugs er ekstremt uheldige etter min mening. Og hvis du skulle være uheldig så er det jo 14 dagers angrerett på telefonen.

Angrerett gjelder kun ved kjøp på postordre, dvs nettbutikker. Er mobilen kjøpt over disk, er det reperasjon som må utføres.

 

I tillegg kreves det at du har tatt vare på all emballasje, samt at produktet ser plettfritt ut.

Lenke til kommentar
Hvilken mobil burde jeg kjøpe,SE K700 eller Motorola E398?

 

Jeg har mest lyst på K700,men etter å hørt at det er mye bugs på den,har jeg blitt litt skeptisk og vurdert å kjøpe E398.. :hmm:

 

Men er det såå mye bugs på K700 som de fleste sier eller er det bare noen få som har det? Og isåfall,kommer det til å bli fikset?

 

E398 er ikke så verst da og den har nesten like bra funksjoner som K700,men

kommer den til Norge?

 

Hvis alle bugsene på K700 blir fikset,så er det min neste telefon ;)

 

Håper på svar...takk på forhånd..

K700 har ikke mange bugs! Definitivt godt kjøp. anbefales på der VARMESTE :thumbup:

Lenke til kommentar
:thumbup: Hei...

Har hatt min K700 i noen dager, deneste jeg merket at den hang seg opp en gang under et spill! Den fungerer som bare F! Det beste jeg har vært borti! Gå for K700!

agreed.. ikke med derre spille da.. har bare prøvd dart.. virket helt fint til meg..

 

K700 får 5 av meg å anbefales STERKT!! gå får den du,.vil ikke angre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...