asad Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Den suger vilt men minnner meg VELDIG om sommerferien i år. ( tok en tidlig èn ) Jeg tror dere vet hvilken låt jeg mener
Blib Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 (endret) O-Zone: Dragostea Din Tei Endret 26. juni 2004 av Blib
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Er det DEN? Jeg har hørt at folk har snakket om den, men aldri skjønt at det var DEN sangen.. jaja, stygg sang
asad Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Skrevet 26. juni 2004 hehe. takker, skal legge`n til på grill-party CD`en.
Blib Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Rimlig sikker på det ja. Har sett den fyke forbi et par ganger på diverse TV-chats med SMS-stemming og jeg mener veldig bestemt at det er korrekt
asad Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Skrevet 26. juni 2004 Rimlig sikker på det ja. Har sett den fyke forbi et par ganger på diverse TV-chats med SMS-stemming og jeg mener veldig bestemt at det er korrekt Det var den ja. Rart det med sånne stygge sanger...hørte på den mens jeg hadde det drit kult, så hver gang jeg hører på den nå får jeg litt gode minner Men hater den innerst inne.
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 (endret) Last ned Midi-tone her.. legg inn linken i mobilen.. Endret 26. juni 2004 av ace_ventuora
Hisoka Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Den sangen suger noe verre, men musikkvideoen tar kaka!
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Den sangen suger noe verre, men musikkvideoen tar kaka! har hørt låta ca: 1000 ganger på en uke nå, men aldri sett videoen.. hvor så du den hen da?..
Hisoka Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 har hørt låta ca: 1000 ganger på en uke nå, men aldri sett videoen..hvor så du den hen da?.. Første gang jeg så den var på PC'en til en kamerat som hadde lasta den ned, og sist så jeg den på Svisj på NRK2.
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 (endret) Det er 2 sanger jeg er sykt lei av nå og det er den tragosta din tei, og den ding dong sangen av Günter. De spilles på kanon chat hele tiden Endret 27. juni 2004 av Zephyros
Hisoka Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 den ding dong sangen av Günter. Faen, den er kvalm!
ATi-Radeon Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 etter å sett videon, så jeg trur de er ganske ironisk, eller så er de bare skejv, men se hva jeg fant teksten på engelsk.. Dragostea din tei Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa Hello, it's me, a haiduc And I pray, my love, embrace the happiness Hello, hello, it's me Picasso, I gave you beep, and i'm neat But know that I'm not asking you anything. Refrain: You want to go, but you don't take me, no You don't take me, no, you don't take me noo.. Your face and the love under the linden trees Remind me of your eyes. I'm calling you, to say, what I'm feeling now Hello, my love, it's me happiness Hello, hello, it's me again, Picasso, I gave you a beep, and i'm neat But know that I'm not asking you anything. Refrain: Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa
Crack Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Lugmeister Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Kan vel legges inn i lista over kvalme sanger ettr las ketchup med den derre aserje. Ser ut som om det dukker sånne sanger opp hver sommer.
Hisoka Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Kan vel legges inn i lista over kvalme sanger ettr las ketchup med den derre aserje. Ser ut som om det dukker sånne sanger opp hver sommer. Skulle nesten tro at det hvilte en forbannelse over "pop" sommer - musikk. Jeg har oxo lagt merke til at hvert j**** år kommer det en låt ala Las Ketchup, O-zone og Günther. Tror nesten alle husker "macarena" når den kom på sommeren for en stund siden.
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 alle digger sommersangene først, så kommer det en tid som banner de og alle hater de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå