svenzini Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hei trenger litt hjelp. Har bygget ny PC til svigerfar. Når jeg har skrudd alt på så får jeg CPU FAN ERROR , CPU FAN ERROR SYSTEM HALTED. Hva skal jeg gjøre???? Jeg tok av cpu viften og den hadde stått perfekt på Trenger hjelp takk
Playmofetish Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Da har du kanskje ikke festet CPU-vifta til fan-kontakten på HK. Dermed får ikke HK noe informasjon om vifta, og begynner å klage. Hvis det ikke er en slik kontakt på kjølevifta (en liten sak med to-tre pinner på. halv cm bred) kan du sjekke i BIOS om det går an å disable overvåking av CPU fan på en eller annen måte. Hva slags HK/cpu-kjøler osv er dette?
svenzini Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Har festet den , Har kjøpt Asus A7n86 Vm og Glacialtech igloo 2470 light
Playmofetish Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Vært i BIOS og sett om det er noen minimum rpm-hastigheter på den vifta eller noe? Hvis alt sitter som det skal og det går unna er det jo noen innstillinger som klager om et eller annet som ikke er noe å klage om. Sånn jeg tolker det ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå