Gå til innhold

Sol Campel feilaktig annulert scoring!


mthorsg

Anbefalte innlegg

Jeg mener at Sol Campbell burde fått godkjent målet han scoret etter 89,5 min... Han gjorde jo ingenting galt, bare at han klatret over en medspiller, og sist jeg sjekket så er ikke det en grunn til å annulere et mål!!

 

Dommeren dømte mye feil! Ga frispark som ikke burde vært frispark i det hele tatt, så overså han de mest soleklare frisparkene!

 

Men det verste av alt var at Rooney ble skadet. Jeg er sikker på at hvis han har spilt hele kampen så ville england gått videre til semi'n.

 

En siste ting: Hvorfor får Beckham ta straffer, når han tar med seg hele krittmerket i tilslaget?? Gary Neville skulle tatt straffen i stedet for han.

 

Ut med Sven G. Erikson.. Han kan da ikke trene et lag! Hvertfall ikke det Engelske landslaget...

Endret av mthorsg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Keeperen hoppet omtrent på John Terry som må ha armene sine et sted... Han ble holdt nede, men ikke med overlegg... Jeg hadde nok annulert målet jeg også hvis jeg var dommer, men når du ser på reprisen ser du at det er Ricardo's egen feil... ;)

Riktig. Det var keeper som hoppet rett inn i dem. Men keeperne er (for?) godt beskyttet, så målet hadde nok blitt annullert av flere dommere også.

 

 

Men:

Han gjorde jo ingenting galt, bare at han klatret over en medspiller, og sist jeg sjekket så er ikke det en grunn til å annulere et mål!!

 

Hadde dette stemt, hadde det vært grunn til å annullere målet jo.

Tenk om det var tillatt å klatre oppå hverandre og nå ballen kjempehøyt oppe på hjørnespark for eksempel... Eller kanskje hvis to mann kastet en tredje opp i lufta, er det også greit? Kan bli noen syke scoringer av det ja...

Lenke til kommentar
Riktig. Det var keeper som hoppet rett inn i dem. Men keeperne er (for?) godt beskyttet, så målet hadde nok blitt annullert av flere dommere også.

Keeperne er for godt beskyttet. Pust på en keeper og det blir frispark. Dommeren dømte ikke feil (pga at han oppfattet situasjonen annerledes), men han tok feil avgjørelse... :roll:

Lenke til kommentar
Vist noen av dere har stått i mål, så skjønner dere hvorfor målvaktene er godt beskyttet

Har faktisk stått i mål mang en gang og jeg skjønner ikke hvorfor dette målet ble annulert i det hele tatt. (Har til og med reddet straffe. :p )

Når du hopper for nikke skyver du ut med armene, slik som Jonnar sa, og det er faktisk Richardo som løper inn i de og hans skyld at det ender opp slik.

Man kan vel kanskje takk Richardo x 3 ganger for hans insats igår. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Idiotisk var den ikke, men det skulle vært mål...

Jo, den var helt ekstremt idiotisk. Beina bare forsvinner under Richardo og plutselig har han vondt i nesten... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...