Gå til innhold

K700 spørsmål :)


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal kjøpe meg en K700 ;)

 

Men lurer på et par ting:

 

Hvor mye sms har man plass til ?

Hvor stor batterikapasitet har den ?

Hvilken oppløsning har kameraet ?

Er den treg, slik som alle de forrige Sony Ericsson har vært, feks når man skriver meldinger.

 

Jeg har en 6230, noen innvendinger på byttet?

 

mvh,

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde min første dag med min nye K700i igår. Funksjonen jeg bruker mye er faktisk radio. Headsettet som følger med er veldig godt og overraskende god lyd.

Jeg er helt enig med de som sier at dem mangler minnekortplass. Men det er jo fordi det er en veldig bra mobil i utgangspunktet.

Det dere må tenke på hvis dere skal overføre masse mp3 så er det kjipt å ta ut batteri og slikt hver gang man skal "fylle" på med musikk. Hotswap er et område produsentene ikke har forstått enda. Alternativet er å overføre via bluetooth. 25kB i sekundet er jo ikke all verdens heller. De kunne evnt. satt inn USB-støtte, men da begynner vi å snakke om at telefonen blir enda dyrere antagelig.

 

SMS plass? Du kan skrive en bok på den.

Jeg synes ikke den er treg. Har hatt t68 og K700i er mye kjappere.

Batteriet varer i hvert fall et par dager med bruk av wap, samtale og kamera bruk.

 

6230 lurte jeg på selv, men den har for dårlig kamera og dårlig/liten skjerm.

 

Et lite minus med SE K700i må være at alu-finnishen er så glatt at den er litt vanskelig å holde i. Sklir ut av handa. Savner gummidekket som var på T68. hehe... ;)

 

S700 har jeg også hatt i kikkerten, men den mangler radio igjen... huff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...