Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

When the Lion Devours Both Dragon and Child

8156430[/snapback]

 

A madman's lantern falls broken upon unfeeling ground

What was holiest has bled to death under our knives

Who will wipe this blood off us?

Who will wipe this blood off us?

 

 

 

 

 

 

leif

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, er også nyfrelst Windir-fan. Sognamaol er den absolutt tøffeste dialekten som finnes=D "Oppi kjistao laog grandn sin far, likblainke, velstelde, daue han va". Må absolutt komme meg til Sogndal en gang :love: Har bare hørt 1184 og Likferd til nå, men Arntor skal helt klart kjøpes når jeg ikke er blakk lenger... Mhm, elsker spesielt coveret på Likferd, jeg måtte til og med kjøpe en t-skjorte^^

8154238[/snapback]

Hvor i fikk du tak i t-skjorte?

 

Huff, jeg har brukt pengene mine på litt for mange cder i det siste. På tre måneder tror jeg har kjøpt oppimot 20 album, og jeg pleier igrunn aldri å kjøpe. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Uhellige granskau hvor man gleder seg til Infero!  Satser på å miste stemmen under den konserten!

8156126[/snapback]

 

Kan du tekstene altså? Eller skal du bare skrike skjærende mongoloide ulyder som alle andre?

Etter hver sang må man jo skrive alt man kan for å vise støtte! :) Og det er nok til å fucke stemmen det. Hverfall på en festival!

Lenke til kommentar

Kontaktet en fyr angående hvor mye det ville koste å sende en kassett:

Shipping to you via air mail letter post runs $4.85 USD. It would reach you in 4 to 7 working days. Weekends and holidays do not count as a day per the postal service. Thank you for your interest. Blessings upon you. In Christs Love, People Do Care, L.E.S.

Haha, der mista de en kunde

 

 

(Nei, han er den eneste som har den og den er billig)

Lenke til kommentar

Haha, den har jeg hørt mange ganger. Ikke på nettet, men fra folk ansikt til ansikt. Jeg har ikke akkurat lyst til å sette igang en stor diskusjon, så jeg bare smiler og tenker "forbanna idioter" før jeg går videre.

 

En av vennene mine er fast bestemt på å omvende meg da, noe som er veldig slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar

En jobbkamerat har en kompis som er helt jesusfreak, han gikk så inn i det at han slutta i jobben og starta egen menighet. Møtte ham på en utepub på sommeren ifjor. Han sa ingenting til meg, men han prøvde konstant å omvende kompisen min. Sa liksom med sånn rolig psykologstemme "Har du det egentlig bra?" jobbkompis sa "jada jeg har det kjempefint" da svarte han "jo men har du det EGENTLIG bra inni deg? Du vet at du kan ringe meg hvis du vil finne Jesus", masse sånt dritt. Jeg kjente jeg begynte å bli kokforbanna men satt bare stille og drakk ølen min. Vi dro så fort vi hadde drukket opp.

Han hadde 3-4 stykker sammen med seg som ikke sa et pip hele tiden, bare nikka til alt han sa. Nikkedokker.

 

Det komiske er at han jeg jobber med sa han var en av de værste dophuene i Drammen for noen år siden, nå flyr han rundt og skal frelse alle han møter istedet. Enda mere irriterende.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det komiske er at han jeg jobber med sa han var en av de værste dophuene i Drammen for noen år siden, nå flyr han rundt og skal frelse alle han møter istedet. Enda mere irriterende.

8158209[/snapback]

 

LItt OT, men det er jo standard ex-dophue å bli nyfrelst og "misjonær". Latterlig spør du meg, men har hørt det det fler ganger.

 

For å vrenge det hele inn på rett kjør igjen; hvilke(t) album vil dere anbefale en som vil høre litt på Solefald? Jeg syns de to siste høres spennende ut, men vet ikke om det lønner seg å starte med dem.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva folk her hadde sagt vis de hadde sett tekstene på de sangene jeg hører mye på. De hadde vel utestengt meg fra alt. Her er det faktisk vanlig å gå i kirken hver søndag for en normal tenåring og er du ekstra kristen går du i kirken 2-3 dager i uken.

 

Darkthrone - Soulside Journey er et ganske så greit album, selv om jeg ikke liker Darkthrone så mye at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...