Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett at så mange her snakker om Katatonia. Flere som digger de, eller er det bare meg ?

Viva Emptiness er etter min mening det beste fra den kanten, med Evidence som min klare favorittsang. :love:

Skrevet (endret)
Her er kaskader av gitarkraft, vokalintensitet som flerrer opp tilværelsen vi må til Led Zeppelin for å finne noe tilsvarende, strykere som detonerer et menneskes samlede følesesregister - alt backet av et presist band. Musikken er melodiøs og varierer fra å være et hvitfrådende, altoppslukende hav til å bli så transparent som en flortynn gelantinplate eksponert for vann.

Høres ut som en wannabe-musikk-forståsegpåer som prøver så godt han kan å være trendy i skrivemåten, men ikke får det helt til.

Men for all del - plata er sinnsykt bra.

Endret av Purify
Skrevet

Angående Meshuggah.. hvor er stemningen i slik musikk? Hvordan finner man glede i musikken?

Fatter ikke at noen kan like noe slikt.

Enlighten me please..?

Skrevet

Hm. Snilt av cdon å sette ned prisen på Opeth - Deliverance til 69 kr, men jeg har nettopp fått inn en ladning i posten. =/

Jaja, ny unnskyldning for å bestille enda mer. :mrgreen:

Skrevet
Åh.. Frances The Mute er deilig!

En ubeskrivelig go'lyd for øret.. :)

Ubeskrivelig. Cygnus...Vismund Cygnus- Umbilical Syllables er helt utrolig.

Enig.

Skiva har surra i spelaren omtrent heile dagen. :wee:

Skrevet
Enlighten me please..?

Den mest melodiske utgivelsen til Meshuggah er DEI, men den kan ikke måle seg med soloskiva til Thordendal SNW.

Jeg liker som sagt støy og misliker sterkt veldig symfoniske og pompøse greier, kan ikke skjønne at folk liker f.eks Hammerfall.

Skrevet
Har ikke sett at så mange her snakker om Katatonia. Flere som digger de, eller er det bare meg ?

Viva Emptiness er etter min mening det beste fra den kanten, med Evidence som min klare favorittsang. :love:

heilt ok band det, men live blir dei litt for kjedelige

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...