Roskov Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 spilla i Larry serien til Sierra vil vel kunne vekke en del spillglede..
Lugmeister Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 spilla i Larry serien til Sierra vil vel kunne vekke en del spillglede.. Tror ikke larry spillene akkurat passer til en 11 Åring. Er litt for mye sex relatert.
Litejk Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 ski stunts. da er morsomt. eg spele da møkje. noken andre som gjer det?
Deathie Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Kjøp CM 99/00 Ved siden av det kjøper du deg HOMM3 Da har du to spill som varer lenge til bare 200,-
akristina92 Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 (endret) Wahahah! jeg er ikke mer en 12! Har runda FarCry, Holder på med Half-life nå. EDIT:[ON-TOPIC] hm... 32mb ram? Få spill som vill funke med det, ja.. Endret 26. juni 2004 av DiskSpace10GB
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Er en del fortsatt gode strategispill som går på en 300Mhz maskin, starcraft, red alert, diablo,warcraft 2. Endret 30. juni 2004 av Lugmeister
zero_time Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Baldurs Gate, Diablo, eldre CM spill, og eldre strategi spill som Red Alert, er spill som forsatt er "bra" som du fint klarer å drive på den maskina. Ellers kan du jo leite litt rundt på forskjellig Abandonware sider, som f.eks. denne
siDDis Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 total annihilation, passer perfekt for ein på 11 år som liker krig med minimalt vold
RastaXP Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 joa, Larry passer utmerket. Spilte det første spillet da jeg gikk i første klasse (skjønte ikke så mye men fettern min hadde sett en voksen spille det flere ganger, så vi skjønte hva vi skulle gjøre til slutt). Så ble jeg hekta. Har hele Larry Collection (Larry 7 mangler da)
Der Kommissar Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) joa, Larry passer utmerket. Spilte det første spillet da jeg gikk i første klasse (skjønte ikke så mye men fettern min hadde sett en voksen spille det flere ganger, så vi skjønte hva vi skulle gjøre til slutt). Så ble jeg hekta. Har hele Larry Collection (Larry 7 mangler da) Ehem... Jeg hadde spilt det sjøl takk! Jeg husker at jeg var på besøk hos de som hadde det, og så fikk jeg prøve det... også skjønte jeg ikk'no utav det heller... Endret 2. juli 2004 av Mr. Jenssen
Uxzuigal Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Hehe, må bare le av ditt evne felt litt:) "Spill til 11 åring. 300 mhz" hørtes ut som det var guttungen som gikk på 300mhz^^ Men, til litt mer seriøse saker:) Heroes of Might & Magic 1&2&3 funker nok fint, alle veldig bra spill, ville anbefallt 3'ern egentlig..
Hazikaze Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Å anbefale GTA, Half-Life, Quake til en 11-åring er jo litt teit, spillene inneholder mye vold. Å gi han Larry-spillene (som er forresten flotte spill) er jo det dummeste jeg har noensinne hørt. Spillene er jo sexrelatert, vanskelige (iallefall for en 11-åring), og hvem vet om pjokken kan i det hele tatt engelsk? Gi han ett eldre bilspill (Need for Speed av ett eldre slag) eller kansje The Sims (perfekt for yngre, men jeg vet ikke om det vil kjøre på den maskinen).
Uxzuigal Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Å anbefale GTA, Half-Life, Quake til en 11-åring er jo litt teit, spillene inneholder mye vold. Å gi han Larry-spillene (som er forresten flotte spill) er jo det dummeste jeg har noensinne hørt. Spillene er jo sexrelatert, vanskelige (iallefall for en 11-åring), og hvem vet om pjokken kan i det hele tatt engelsk? Gi han ett eldre bilspill (Need for Speed av ett eldre slag) eller kansje The Sims (perfekt for yngre, men jeg vet ikke om det vil kjøre på den maskinen). Enig med Larry spillene, men på ingen måte GTA, HL eller Quake, dette er spill som passer godt for barn i den alderen, de har bare godt av og "rase" fra seg i spill, eller hvertfall slippe seg litt løs.. De blir ikke som i spillene mm det feiler dem noe, og det er vel tvilsomt at det skulle skje med denne gutten, vi må vel litt lengere vest før at slike syke ting skjer, og der er det som regel helt andre grunner også.
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Pøh! Jeg spilte "Leizure Suite Larry" (husker ikke åssen det skrives) da jeg var rundt 6 år, og videre da jeg gikk i 3. klasse... Ingenting galt i det... 11 åringen kan spille Worms 2! Det passer jo utmerket! Endret 4. juli 2004 av Mr. Jenssen
RobinHood Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Sim City tror du skal klare å kjøre Som City 2000
akristina92 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Sim City tror du skal klare å kjøre Som City 2000 Uhm... Den pc`n skal fint klare simcity 3000! Men.. Sikker på att det bare er 32mb ram på pc`n?
Passasjer Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 300 Mhz er desverre litt for lite til å kjøre selv 5 år gamle spill ;-( Men du kan nå få en rimelig god PC til 3-4000 kr! En slik PC burde fint klare nye spill...
Ordinær Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Funker ikke Star Craft på den Pcen? Eller tar jeg feil nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå