sluffy Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har store stygge planer om å formatere maskinen min _igjen_, men for første gang har jeg tenkt å forberede meg. Jeg lurer på hvilke programmer jeg bør ha klar til å installere? Først er det selvfølgelig Win XP med SP1, så kommer nok Office, og så AVG antivirusgreier. Ellers har jeg ikke klart for meg hvilke programmer som skal innpå, og i hvilken rekkefølge. Det jeg trenger er vel en brannmur, en god browser, et spamfilter, muligens noe som "overvåker" linjen. Noen som kommer på noe mer, og har forslag til hvilke programmer som er gode til sitt formål? mhv. Sluffy
adawen Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hva med å skrive ned en liste over alle de programmene du bruker mest? Og installere dem ved behov etterhvert.. Works for me.
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 (endret) Bør vel egentlig funke det også, men jeg trenger fortsatt tips til gode brannmurer, spamfilter osv... (og eventluelt andre programmer folk ser på som absolutt nødvendig) Endret 19. juni 2004 av sluffy
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 bruk statbar til overvåkingen, den fungerer til mye anna også
endrebjo Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 -Zone Alarm -Adaware -SpyBot S&D (m/ vaksinering mot div. nett-sider) -Mozilla Firefox -MSN Messenger 6.2 -Messenger Plus! -mIRC ...de jeg kom på i farten
Atomet Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 -Zone Alarm-Adaware -SpyBot S&D (m/ vaksinering mot div. nett-sider) -Mozilla Firefox -MSN Messenger 6.2 -Messenger Plus! -mIRC ...de jeg kom på i farten Bra liste! Du glemte bare en ting, antivirus.
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 listen hittil: Win XP Ørten forskjellige drivere Office AVG (hvis noen har noe bedre tar jeg gladlig imot forslag) ZoneAlarm (hvis noen har noe bedre tar jeg gladlig imot forslag) SpyBot Search and Destroy En eller annen browser (opera, avant eller firefox) Msn mIRC (evt. annen greie) Ett eller annet FTP program (noen som har forslag til et godt gratis?) Winamp LG greiene som var med telefonen min Nero SonicStage Masse Codecer og drit... noen som har noen innvendinger mot dette?
Atomet Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Ett eller annet FTP program (noen som har forslag til et godt Flashfxp, er veldig bra, det er ikke gratis, men det fikser du bare.
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 FTP program = filezilla Drit i codecene og last ned Video Lan (VLC) og jeg repeterer, Statbar...
Haraldson Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Flashfxp, er veldig bra, det er ikke gratis, men det fikser du bare. Les retningslinjene.
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Hehe, jeg kom på at jeg hadde glemt Statbar. Får sjekke ut VLC og Filezilla Noen som har flere programmer?
Torjus Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 ZoneAlarm (hvis noen har noe bedre tar jeg gladlig imot nod32 http://www.nod32.com/
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 FuZzY^: JA! NOD32 er det absolutt beste antivirus programmet som finnes på jord
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Men så koster det penger, og det er en mangelvare for øyeblikket...
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 kan si det en måte å få det gratis uten å måtte ty til crack eller lignende, last ned demoen og bruk den til du får beskjed om at den har gått ut... Skru datoen på pc'en en mnd tilbake, oj, nå fungerer det jo
smeboe Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Noen som har flere programmer? Adaware ble nevnt, jeg tror ikke du hadde det i lista di?
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Absolutt, tok et søk idag 85 treff... Er under 1 uke siden sist jeg søkte
Haraldson Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Om du bruker Internet Explorer er det ytterst nødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå