Gå til innhold

Alien vs. Predator - The Movie


[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er en film jeg gleder meg VELDIG til! Tenkte bare jeg skulle gi litt gratis PR..hehe :p

Hjemmeside: http://www.avp-movie.com/

 

Mitt tragiske forsøk på å hype litt: http://www.home.no/avp (uferdig! ;)) hehe..

 

Jeg har sett Aliens og Predator filmene, og spilt Alien vs. Predator 2 på Pc.. OMG jeg gleder meg! Den ser dødsrå ut på trailerne...Håper det kommer ett AVP3 spill, med grafikk som er i samme klasse som Painkiller eller FarCry, det hadde vært drømmen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så trailern for en stund siden og det ser så absolutt spennende ut.

Dette er ikke akuratt AVP men "Predator: Concrete Jungle" til diverse konsoller. Om du liker det eller ikke får du bestemme selv. :)

Uansett får første persons skytere som oppnår spenningen til AVP 1 & 2. (eller dvs. jeg gav opp for det ble for skummelt og "ekkelt" for meg til tider. :p )

Lenke til kommentar
:love:Klarer ikke å vente helt til 5 November :thumbdown: Fy f***, trodde ikke d skulle bli noe bra når jeg fikk høre at Paul W. Anderson(Resident Evil, Event Horizon, Soldier) skulle lage filmen, men etter å ha sett trailern så ser det ut som jeg tok veldig feil :dribble:

 

Her er den beste AvP siden på nettet: http://avpgalaxy.t35.com/ :)

Trailere har jo en tendens til å vise det beste fra filmen, så tror ikke du/dere skal ta for raske beslutninger om selve filmen pga. en bra trailer.

 

Men det er jo bare min mening, da.

Lenke til kommentar

He-hey så tøft å få respons! :thumbup:

Beistet: Jeg har én konsoll, og det er Playstation 1.. *ler* Så det blir nok ikke noe Predator spill på meg :p Jeg mener jeg har sett in-game gameplay fra det spillet, og i min mening så virker det ikke så fett som et FPS-spill..(Som jeg også syns kan være skummelt/ekkelt, men det er vel det jeg digger mest ved slike spill :D ) Så derfor håper jeg inderlig at det kommer ett spill "som følge av" filmen.

 

Jeg vet trailerne ikke er nok til å dømme filmen etter, men jeg har middels høye forventninger+ (som øker jevnt...hehe). Med tanke på at Reggisøren er en STOR fan av både Aliens og Predator filmene, og at han har, som han selv sier, drømt om å lage en sånn film i ti år, så tviler jeg på at vi blir skuffa, hvertfall ikke vi som liker aliens/predator fra før! ;)

 

sadogoat: 5 november? *småforvirra* Filmen har verdens premiere i August da...13 August om jeg ikke husker feil...! :D

Lenke til kommentar

Seriøst. Er det bare jeg som synes dette ser ut som en skikkelig møkkafilm? Lærte vi ingenting av Resident Evil??? :(

 

Man kan lage gode spill ut av filmer, men filmer ut av spill - NEI! (Street Fighter, Double Dragon, Super Mario Bros, Resident Evil +++)

 

Jeg venter dog på filmversjonen av Day of the Tentacle! ;)

Lenke til kommentar
Seriøst. Er det bare jeg som synes dette ser ut som en skikkelig møkkafilm? Lærte vi ingenting av Resident Evil??? :(

 

Man kan lage gode spill ut av filmer, men filmer ut av spill - NEI! (Street Fighter, Double Dragon, Super Mario Bros, Resident Evil +++)

 

Jeg venter dog på filmversjonen av Day of the Tentacle! ;)

Aliens Vs Predator startet ikke som et spill, men en tegneserie, spille ga ikke noe, Tegneseriene har fortellingene. Filmen er tatt fra Aliens filmer, Predator filmer og Aliens Vs Predator tegneseriene!.

Endret av sadogoat
Lenke til kommentar
,20/06/2004 : 23:53] Hvor har du fått det fra? Trodde da Norge begynte å følge med på verdenspremierer..  :ermm:

 

EDIT: Den offisielle traileren fins her: http://www.viewandreview.com/avp/avpfinaltrailer.mov

 

goodie!  :green:  :thumbup:  :w00t:  :devil:

Står på www.avp-movie.com ,gå på Releasdates, der står det faktisk at premieren i Norge er 10 September :D de har gjort om siden sist jeg så :D

Endret av sadogoat
Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på hva R-film vil si i Norge...Men det kan ikke bli 18års aldersgrense på den der vel? Kan det det da? Ser for meg at det er mer realistisk at det blir 15år...kanskje. :hmm:

Uansett så gleder jeg meg veldig :D åååå. Håper det blir August/september, ingen forsinkelser eller møkk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...