Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har du Gmail?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva med å kjøpa seg ein Runbox-konto?

 

Eg har no testa ut Runbox.no og har følgjande kommentar:

 

Bra!

Veldig bra!

 

Koplinga mellom web, mobile, wap, pop og imap er suveren. Dette fungerte kjempebra! Treng du tilgang til din epost frå lommedata, mobiltelefon, web og Outlook (etc), så trur eg dette må vera ein av dei beste tenestene i Norge!

 

Eg opplevde ingen æøåÆØÅ-problem!

 

Koplinga mot fil-arkiv var også veldig bra. Du kan raskt oppretta mapper og lasta opp fleire filer om gongen. Har du musikk liggjande i ei mappe, vil du (under Windows, med ie og wmp) kunne starta avspeling nokså enkelt: Klikk på låta!

Det same gjeld bilder, dokument og andre ting.

Skriv du ei ny melding, kan du legge ved filer frå fil-arkivet på direkten. Bra!

 

Du kan adressera meldingar ved å skriva inn kallenamnet, når adresser er lagra i adresseboka. (ingen "auto-oppslag" som i Gmail)

Dette er mest praktisk når du skriv frå wap.

 

Så då er det bare pirk:

Verken mobile eller wap er oversatt til norsk

 

Knappen Spell check (http://mobile.runbox.no) ser ikkje ut til å fungera - ikkje ein gong for engelske tekstar

 

Filter som varsler, koster 3,- per SMS

 

Test-kontoen eg laga, stoppa ikkje virus-vedlegg

 

Refresh av Innboks ser ikkje ut til å fungera. Du må manuellt inn å oppdatera... Java?

 

Sidetittelen viser ikkje om det er nye meldingar i Innboks (så ein minimert nettlesar seier berre "Runbox Mail Manager" - mens den kunne skifta til "2 uleste")

Lenke til kommentar

Jeg er også glad for at jeg har fått meg Gmail :w00t:

Det ville ha vært fint om jeg også hadde hatt muligheten for å kunne invitert andre også, men den muligheten har jeg da ikke fått ennå. :no:

Jeg håper at den muligheten kommer, men jeg er redd for at jeg må være en del aktiv med kontoen før jeg får det. :hmm:

Lenke til kommentar
HOHO.... :w00t::w00t:

Da har jeg også fått meg gmail konto....

 

Noen som vet hvor det står hvor mange invites man kan sende ut eller har??

Jeg vedder på at du ikke har noen invites i det hele tatt, akkurat som resten av oss som har blitt invitert ti Gmail. Jeg tror at det kommer an på hvor mye du bruker kontoen. Jeg har lest at det kan ta dager, uker og måneder før man får muligheten får invites. Vi som har konoen får heller være takknemlig for at vi har kontoen, for den er det ikke alle som har. ;)

Lenke til kommentar

Det er veldig tilfeldig hvor mange invites man får. På min konto fikk jeg 2, som jeg brukte fort. Det har ikke kommet noen nye, selv om kontoen er mye i bruk. Jeg lagde også en konto til pappa, som har stått helt ubrukt. Der fikk jeg 6 invites eller noe sånt...

 

Hva har dere å tilby? :D

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...