Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har du Gmail?


Anbefalte innlegg

Noen enkel måte å få flyttet gammel korrespondanse (...) fra hotmailen over på gmail-kontoen? Ellers regner jeg med at MSN Messengers kontaktliste er enkel å ha med over.

Gå hit: http://www.marklyon.org/gmail/

 

Andre kjekke ting og tang:

http://torrez.us/gtray/

http://jaybe.org/info.htm

 

Har forøvrig ingen problemer med kontaktliste i hverken IE60 eller Firefox 0.9.

Endret av Binary
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Fiffig. Men den var det litt jobb med. Noen som vet hvordan jeg skal få eksportert hotmailene mine fra Outlook Express til Thunderbird? Thunderbird importer feil bruker, og jeg kan ikke se noen innstillinger å rette på slik at den importer hotmailen.

 

Edit: Og nå tester jeg Hotmail Popper. Herregud, så mye mas.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hjelp! Nå gir jeg opp. Hvis noen kan gi meg en step-for-step forklaring på hvordan jeg skal få mailene mine på hotmailen over til gmail, blir jeg evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til at mye av formuleringene i GMail er ganske uformelle og til dels morsomme. Det er nok fordi det er i beta-stadiet, men jeg håper at de ikke fjerner det.

Du må få med deg tom All mail-folder da :

 

"You don't have any mail! Our servers are feeling unloved."

 

:)

Lenke til kommentar

Har fått meg en Gmail konto og syns forsåvidt det er en fin tjeneste. Men jeg har egentlig litt vanskeligheter med å skjønne hvorfor Google er så opptatt av at man skal spare på all mail, ikke slette den. Ved at man bare lar Gigabyten få fylle seg opp vil:

 

1) Google ende opp med å lagre tonnevis med spam hvis de ikke legger inn noe rutiner for å slette det som havner i spamfolderen etter en viss tid.

 

2) Brukeren kunne oppleve at søk (som Google anbefaler) etter en bestemt mail blir vanskeligere fordi den finner masse mail som dreier seg om samme tema, men ikke lenger er relevant (gamle handlelister etc..).

 

Sletting av mail er ofte en god ting :)

Lenke til kommentar
Har fått meg en Gmail konto og syns forsåvidt det er en fin tjeneste. Men jeg har egentlig litt vanskeligheter med å skjønne hvorfor Google er så opptatt av at man skal spare på all mail, ikke slette den. Ved at man bare lar Gigabyten få fylle seg opp vil:

 

1) Google ende opp med å lagre tonnevis med spam hvis de ikke legger inn noe rutiner for å slette det som havner i spamfolderen etter en viss tid.

 

2) Brukeren kunne oppleve at søk (som Google anbefaler) etter en bestemt mail blir vanskeligere fordi den finner masse mail som dreier seg om samme tema, men ikke lenger er relevant (gamle handlelister etc..).

 

Sletting av mail er ofte en god ting :)

Du har jo en del valg på hva du skal søke etter da... Du kan velge dato, fra/til, emne, hvor du skal søke, hvilke ord mailen inneholder/ikke inneholder, attachment eller ei... Så hvis du ikke finner det du vil etter dette så vet jeg ikke hva du skulle gjort.

Lenke til kommentar

har dere som trygler om gmail lest tråden litt mer nøye så vil dere se at der er henvist til flere trading sider hvor man bytter ett eller annet smått (postkort er meget populært btw) mot en gmail konto.

ellers så hadde dere også fått med dere IRC kanalene som det blir henvist til, spør pent og høflig og vips så får dere en konto. de fleste som har prøvt har ikke 'jobbet' mer enn maks 5 minutt på å skaffe seg en konto så det er langt ifra vanskelig å skaffe seg en.

 

så med andre ord, med litt innsats så er det meget enkelt å skaffe seg en gmail konto isteden for å trygle i denne tråden og ikke få noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...