Snoft Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 hmm, faen Bruttern dro til USA i natt, kan spørre han om de har begynt å selge der. Han blir det 1 mnd til, så det er jo en mulighet. Den vil fungere 100% i Norge ? bare å ha strøm-converter ?
BA1 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Kjem vel kanskje ut i USA først. Les her: http://www.creative.com/corporate/pressrel...?section=7thjun Sitat frå kjelda over: The new Creative Zen Touch 20GB, available today for preorder online at Amazon.com and www.creative.com for $US269.99, is slated for shipment this month. Altså i slutten av denne månaden (juni). 2 linkar til å sjekke ut: Zen touch på amazon.com Zen touch på zdnet. Liten review + liste over butikker
Snoft Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Takk Men da er mitt siste spm (som jeg spurte om i forrige "reply") .. Vil en Creative Zen Touch MP3-Spiller som jeg kjøper i USA fungere i Norge, jeg trenger kun strømconverter ?
Vice Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Takk Men da er mitt siste spm (som jeg spurte om i forrige "reply") .. Vil en Creative Zen Touch MP3-Spiller som jeg kjøper i USA fungere i Norge, jeg trenger kun strømconverter ? Antageligvis trenger du bare en vanlig "norsk" ledning som du plugger inn i strømomformeren som følger med, da de fleste Creative produkter kan ta spenninger fra 110-240. Altså ingen ekstra converter.
Snoft Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Pent takker for infoen *sende mail til bror*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå