Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo ikke akkurat lett å ta "spreke" bilder av seg selv heller da. Må nesten ha en fotograf. Bilder tatt i speilet eller webcam blir jo ganske middelmådige kvalitetsmessig.

Skrevet (endret)
Nå er det jo ikke akkurat lett å ta "spreke" bilder av seg selv heller da. Må nesten ha en  fotograf. Bilder tatt i speilet eller webcam blir jo ganske middelmådige kvalitetsmessig.

Selvutløser er jo et bedre alternativ enn begge de to vil jeg si, men det blir jo sjelden like bra som en fotograf (ihvertfall med "vanlige" bilder, regner med at det samme gjelder for "spreke" bilder :))

AtW

Endret av ATWindsor
Skrevet (endret)
CS tagen min  :p  :love:

hoho...du var sinsykt rå.....åssen har du fått til det?

www.google.com

så paint shop pro :p

NOEN som har peil på hva hu her heter? :dribble:

Endret av Best0
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
NOEN som har peil på hva hu her heter? :dribble:

Kate

Clickme!

Det er ikke Kate som er på det bildet. Har sett hun før men husker ikke noe navn.

Skrevet
Nå er det jo ikke akkurat lett å ta "spreke" bilder av seg selv heller da. Må nesten ha en  fotograf. Bilder tatt i speilet eller webcam blir jo ganske middelmådige kvalitetsmessig.

Selvutløser er jo et bedre alternativ enn begge de to vil jeg si, men det blir jo sjelden like bra som en fotograf (ihvertfall med "vanlige" bilder, regner med at det samme gjelder for "spreke" bilder :))

AtW

Jeg kan sikkert hjelpe til med det, har kamera og studio :tease:

Skrevet (endret)

Morsom t-skjorte...og dritlekker dame:

6023h041.jpg

6023h089.jpg

150 bilder i den serien (bruk johndx gallerizer)

Også en liten lekker sak fra norsk kulturliv:

Alltid syntes hun var søt, og kroppen er ikke så verst; nemlig Andrea Bræin Hovig:

hovig.jpg

EDIT: fiksa hotlinking

Endret av o-haavard
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...