ooddbb Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hallo! Eg skal nå formatere harddisken min og trenger derfor å ta en backup av e-postene eg har i Outlook Expressen min. Hvordan gjør eg dette?
MorePower Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Høyreklikk på innboksen og velg egenskaper. Da finner du path/veien til innboksen din. kopier denne over på en annen partisjon eller brenn det på cd e.l. Legg innboksen tilbake på samme plass etter du har installert igjen.
m-kane Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Om du har Win XP har de en genial funksjon i FIles and Settings transfer wizard (Accessories -> system tools husker ikke de norske benevningene )
Blib Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes
MrVilla Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Dersom det ikke er så mange mailer så er vel det enkleste å bare "flytte" dem. Jeg for min del bruker Outlook. Da slipper jeg å tenke på det etter å ha satt opp en "personal folder"
ooddbb Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Takker for svarene! Det enkleste er vell å gå inn på verktøy --> kontoer --> marker epost-kontoen somm skal lagres og trykk "eksporter". Da har en vell en komplett backupfil av alle eposter på den kontoen?
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Fil->Eksporter->Meldinger skal funke. Du kan og gå på Verktøy->Alternativer->Vedlikehold og velge Large mappe. Der finner du mappa som meldingane blir lagra i som du kan kopiere. Alltid greit å dobbeltsikr viktige ting. Endret 19. juni 2004 av zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå