Gå til innhold

Lars Bohinen


SjiraFF1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen.

Mulig det er bare meg, men Hoff syntes jeg er en stor tulling. Det virker som om han har null peilig på hva han snakker om, fikser ikke han typen der...

 

Scheie + Drillo er de beste, ingen over ingen ved siden (dette gjelder altså norske kommentatorer)

 

Fotball på Tv2 er ikke det samme som på Nrk dessverre.

Lenke til kommentar
Han boikotta en kamp mot Frankrike pga av atomprøvesprengningene deres, ergo han er tøff.

Det står det respekt av.. :w00t:

Hva har han gjort i protest mot USA og Russlands kontinuerlige atomprøvesprengninger gjennom 50 år. Det siste landet er jo mye mer aktuelt for vår del.

 

EDIT:

Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen.

Fordi disse er gode kommentatorer? Eller at de til tross for sitt totale fravær av talent fremstår som bedre enn de som fikk jobben til slutt?

Endret av Feynman
Lenke til kommentar

Vi vil ha fotballKOMMENTATORER på fotballkampa til TV2, og SÆRLIG i EM.

 

Lars Bohinen er ingen fotballkommentator, han er en fotballkritiker, og det blir man JÆVLIG lei av å høre på i 2 x 45 minutter. Jeg blir, jaffal.

 

Enda bra de setter Matta og Joggeli...unnskyld, Bredeli som kommentatorer på de største kampa. Lurer på om han klarer å love på seg en joggetur i Portugal også?

Lenke til kommentar
Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen.

Hadde vært fint å hatt med de to. dog er jeg fornøyd med de som kommenterer nå også. :yes:

Blir mye mer liv med hoff og lersveen som kommentatorer, blir ikke så tørt og kjedelig å høre på,som med drillo og scheie.

 

Scheie + Drillo = dreamteam!

 

Det er selvsagt delte meninger, Scheie er grei nok, men drillo...er jo mer liv i en begravelse jo! :wow: ...Jeg synes det er helt tragisk å høre på Drillo kommentere en fotballkamp...

Men, men...delte meninger.

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar
Han boikotta en kamp mot Frankrike pga av atomprøvesprengningene deres, ergo han er tøff.

Det står det respekt av.. :w00t:

Hva har han gjort i protest mot USA og Russlands kontinuerlige atomprøvesprengninger gjennom 50 år. Det siste landet er jo mye mer aktuelt for vår del.

 

EDIT:

Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen.

Fordi disse er gode kommentatorer? Eller at de til tross for sitt totale fravær av talent fremstår som bedre enn de som fikk jobben til slutt?

Ja jeg synes Hoff og Leersveen er god og morsomme å høre på. I motsetning til mange så irriterer ikke jeg meg over Hoff.

 

Men selvsagt, dette er jo min personlige mening, andre mener tydeligvis noe annet siden dem ble tatt av lufta fordi dem var dårlig likt.

Lenke til kommentar
med dagens teknologi skulle det vært mulig å få velge hvilken kommentator man skulle høre på.

 

Jeg for min del kunne tenke meg Frode Øverli og Arne Scheie :)

Jeg tenkte akkurat det samme istad. =) Jaffal å kunne kjøre vekk lydsporet med Bohinen på.

 

"De burde slå på TV2 og høre hvordan de burde gjøre det"

 

Hvor mye har han egentlig tilført internasjonal fotball i det siste?

Lenke til kommentar
Fotball em hadde vært bedre med Hoff og Lersveen bak mikrofonen.

omg.. Er du ironisk? Lersveen er slitsom! Og Hoff er den største fjotten (pun intended) som noengang har vært på tv. "ekspertkommentarene" hans er pinlige. "Nå må treneren gå" er jo det store mantraet.. :roll:

 

btw. Det er godt å se at jeg er uenig med deg i dettel også fjotten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...