Gå til innhold

invertern tok kvelden ? etter en uke :O


Anbefalte innlegg

har 4 stk lilla 30 cm katode rør og alle lyste så fint (bright and shiny) helt til 2 stk slokkna :wow: så slo jeg av og på menne ikke noe happenings der nei...

 

så så jeg bak bryterne alt var som det skulle og bytta 4 pins kontakt og på plassene til røra, men ikke noe hell

 

har invertern gått ?

eller er det bare jeg som er STUPID**

 

btw kjøpt hos microplex

 

OG HVORFOR LIGGER DENNA PÅ TIBAKE MELLINGER ????? jeg var akkuratt inne på case modds... SORRY

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde "komplett" invertere, fikla litt inni kabisset kl 5 på natta, og pluttselig hadde jeg røykmaskin! ;)

lol... hva var det som gikk var det inverternen eller ? (tror det var den egentlig)

 

er det garanti på invertere ? (kr. 65 :p) kansje ikke vits i menne porton :O hater oppkrav...

 

 

Moderatorer : den første feil posten var min feil menne den andre ? en liten komflikt mellom dere ;)

Lenke til kommentar
har 4 stk lilla 30 cm katode rør og alle lyste så fint (bright and shiny) helt til 2 stk slokkna :wow: så slo jeg av og på menne ikke noe happenings der nei...

 

så så jeg bak bryterne alt var som det skulle og bytta 4 pins kontakt og på plassene til røra, men ikke noe hell

 

har invertern gått ?

eller er det bare jeg som er STUPID**

 

-> Gjetter på inverter.. to katoder ryker ikke på en gang..

 

Lukter inverter-gegangen ja..

Send meg 4 linjer om hvorfor jeg bør sende deg en som virker så skal jeg gjøre det... :green:

 

Har oversjoppa litt sjøl her så har ymse theovers.. :wee:

 

Slev har jeg kun av 4 invertere, 8 katoder en katode som er treg, tenner halvveis og lyser dårlig...

 

Tar det igjen med å montere flere vifter jeg.. de virker alltid... :p

 

Haha.. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...