jossy Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Hei! Jeg blir snart gal av alle virus. Fikk nettop over 900 mailer! Tuller ikke, alle var virus. Jeg driter i prisen, om det ikke koster over 1500kr. Det BESTE antivirus programmet som er på denne jorden for ca 1500kr. Og det skal være med lisens som ikke går ut etter et år.
Format71 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Denne fikk jo god omtale: Nod32 Men nå må du huske at det er ikke du som trenger virusprogram dersom du mottar 900 mail. Dersom vennene dine har virus vil de fortsette å sende ut mail til deg uavhengig av hva du har eller ikke. Det du trenger er 'virusvask' av epost - eller et spamfilter om du vil. Helst må dette ligge på mailserveren slik at alle disse 900 mailene blir slettet med en gang de kommer inn. De fleste isp'ene har vel en slik tjeneste skulle jeg tro. -Vegar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Denne fikk jo god omtale:Nod32 Men nå må du huske at det er ikke du som trenger virusprogram dersom du mottar 900 mail. Dersom vennene dine har virus vil de fortsette å sende ut mail til deg uavhengig av hva du har eller ikke. Det du trenger er 'virusvask' av epost - eller et spamfilter om du vil. Helst må dette ligge på mailserveren slik at alle disse 900 mailene blir slettet med en gang de kommer inn. De fleste isp'ene har vel en slik tjeneste skulle jeg tro. -Vegar jepp nod32 er det beste, bedre enn nis iallfall. Fant ett par virus ekstra
Glipp Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Denne fikk jo god omtale:Nod32 Men nå må du huske at det er ikke du som trenger virusprogram dersom du mottar 900 mail. Dersom vennene dine har virus vil de fortsette å sende ut mail til deg uavhengig av hva du har eller ikke. Det du trenger er 'virusvask' av epost - eller et spamfilter om du vil. Helst må dette ligge på mailserveren slik at alle disse 900 mailene blir slettet med en gang de kommer inn. De fleste isp'ene har vel en slik tjeneste skulle jeg tro. -Vegar jepp nod32 er det beste, bedre enn nis iallfall. Fant ett par virus ekstra bedre enn Norton ? synes filen er litt "liten"... men det har jo ikke noe å si... men. hva er bedre med den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå