Gå til innhold

Virusfjernings program!

jossy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg blir snart gal av alle virus. Fikk nettop over 900 mailer! Tuller ikke, alle var virus.

Jeg driter i prisen, om det ikke koster over 1500kr. Det BESTE antivirus programmet som er på denne jorden for ca 1500kr. Og det skal være med lisens som ikke går ut etter et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fikk jo god omtale:

Nod32

Men nå må du huske at det er ikke du som trenger virusprogram dersom du mottar 900 mail. Dersom vennene dine har virus vil de fortsette å sende ut mail til deg uavhengig av hva du har eller ikke.

Det du trenger er 'virusvask' av epost - eller et spamfilter om du vil. Helst må dette ligge på mailserveren slik at alle disse 900 mailene blir slettet med en gang de kommer inn.

De fleste isp'ene har vel en slik tjeneste skulle jeg tro.

-Vegar

Skrevet

Nod32

Men nå må du huske at det er ikke du som trenger virusprogram dersom du mottar 900 mail. Dersom vennene dine har virus vil de fortsette å sende ut mail til deg uavhengig av hva du har eller ikke.

Det du trenger er 'virusvask' av epost - eller et spamfilter om du vil. Helst må dette ligge på mailserveren slik at alle disse 900 mailene blir slettet med en gang de kommer inn.

-Vegar

jepp nod32 er det beste, bedre enn nis iallfall. Fant ett par virus ekstra :)

Skrevet

Nod32

-Vegar

jepp nod32 er det beste, bedre enn nis iallfall. Fant ett par virus ekstra :)

bedre enn Norton ? synes filen er litt "liten"... men det har jo ikke noe å si... men. :roll:

hva er bedre med den ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...