Gå til innhold

Hvilken telefon vil du helst ha?


SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
p1000/p1010/p-mx/p2010

vett ikkje kva den kommer til og hete men det er opp følgeren til p900 som har 3g edge og alt nytt...

noen spesefikasjoner: inne bygget gps, lang distanse ir, bluetooth v2.0 100m, 5Gb minne, minne kort, tv tuner, wlan, 5 mega pixsel osv..

 

ok dette var litt optimistisk tenkning men det kan skje.

 

folka i sony ericsson har kansje tankene rundt ein lignene mobil, hva vett eg?

 

foresten noen som vett spesefikasjoner om den neste p se telefonen.

vist det kommer ein! :hmm:

Så vidt jeg har skjønt kommer det en ny modell av P900 til høsten, men uten store endringer desverre.. Noen hinter til tastatur i dekslet, og det er også blitt sagt at oppløsningen på kameraet blir stående... som er noe merklig.

 

Har selv P900, og har man hatt den en stund begynner man jaggu å bli aldri så lite kravstor når det kommer til mobiltelefoner... Bytter ikke denne ut før jeg får WLAN, 3G og noen gb minne...

Lenke til kommentar
Bare for å nevne en telefon, så sier jeg.......  Nokia 7700! :roll:

Går rykter om at Nokia har skrinlagt 7700. Noen som vet?

Skulle til å spørre angående denne telefonen jeg også.

 

Den skulle jo komme i dette kvartalen (som straks er over) og jeg har sett lite til den. Ingenting av smakebiter noen steder...

 

Rart.. skrinlagt tviler jeg på at den er, i og med at den er deres første Series 90.

 

edit:

 

Søren heller. Jeg fant dette på produktsiden deres:

Not commercially available.

 

 

Used only for piloting of mobile media services with key industry partners.

 

Synd. Men gleder meg til å se mer fra Series 90.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

sl65 ser deilig ut... synd den bare har 130*130 pixels skjerm... Virkelig synd...

Det den burde ha er: mmc, mp3-spiller, megapixelkamera, 3g, push-to-talk, symbian, langdistanse-bt, dritfet animert meny, video-opptak med 50 bilder pr. sec, og oppløsning på 200*200 pixler, skerm på over en mpxl.. så pris: 3000. Optimist, jeg? neida... lever bare i en anne tidsalder :grin:

Lenke til kommentar
Bare for å nevne en telefon, så sier jeg.......  Nokia 7700! :roll:

Går rykter om at Nokia har skrinlagt 7700. Noen som vet?

Skulle til å spørre angående denne telefonen jeg også.

 

Den skulle jo komme i dette kvartalen (som straks er over) og jeg har sett lite til den. Ingenting av smakebiter noen steder...

 

Rart.. skrinlagt tviler jeg på at den er, i og med at den er deres første Series 90.

 

edit:

 

Søren heller. Jeg fant dette på produktsiden deres:

Not commercially available.

 

 

Used only for piloting of mobile media services with key industry partners.

 

Synd. Men gleder meg til å se mer fra Series 90.

Da var det bekreftet da. Hadde bare lest litt på forskjellige forum at den ikke skulle komme ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...