Gå til innhold

Enda en cs clan side


Anbefalte innlegg

Denne siden er ikke ferdig enda, men jeg kunne trengt noen tips til fargevalg og litt til..

 

Ja, jeg vet mange vil synes den er litt rotete, men jeg er ganske nybegynner på webdesign og photoshop.

 

Lurer på hvilken farge jeg skal ha på siden (der alt skal stå) Svart blir kanskje litt mørkt.

 

-spyder-

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Massivt var ordet, ja :thumbup:

 

Litt for massivt spør du meg. Syns fonten i header og de i venstre- og høyrekolonnen ble for store. Når det gjelder innholdsfeltet så kunne jeg tenkt meg litt andre farger. Svart BG med hvit skrift er ubehagelig å lese.

 

Og forresten; er det TIMES NEW ROMAN jeg ser?!? :scared:

Lenke til kommentar
Forresten, så er avataren din for stor (i kB).

Ikke nå lenger :)

 

Jeg skal endre skrifttype ja :yes:

 

Når det gjelder innholdsfeltet så kunne jeg tenkt meg litt andre farger.

 

Jeg har endret det nå, skal laste opp snart

 

 

Syntes liksom at en CS clan side skal se litt mere personlig ut jeg da  ser mer ut som en web portal, hvordan skal du fylle opp alt det der med tekst om clanen din?

 

Som sagt, jeg er ikke en ekspert ;) Jeg bare fant noen tutorials, og lagte en side. Jeg vet ikke hvordan den skal se ut om den skal være personlig jeg, hvertfall ikke hvordan jeg skal lage det. Til det siste, nei det får jeg ta som det kommer

 

btw, hva er en web portal?

Lenke til kommentar

Ja, du har rett kaiern. Jeg trykkte <ctrl> + <f> og skrev avat og trykkte <enter> så leste jeg 6 kb for uploada, og så så jeg 20 lenger nede på samme avsnitt, så det gikk litt for fort.. men hvordan skal jeg få den til 6kb da, er jo ingenting..

 

Edit: Nå tar den 5,98kb i photoshop, det får da være bra nok, kanskje den tar 6,1 eller no her..

Endret av -spyder-
Lenke til kommentar

hvis du er fornøyd med designet som det er nå syns jeg kanskje du skal la det være sånn. men jeg har alikevel tre tips til deg:

- du burde legge litt mere luft mellom boksatvene i de fire boksene, det er ikke så lett å lese...

- du burde teste med en fast font farge på de samme boksene, av samme grunn som forrige, det vil nok gjøre det lettere å lese

- der hvor du har skrevet design by spyder © 2004 burde gjøres litt mindre, det tar liksom opp litt mye oppmerksomhet ;)

 

edit: innlegg nr 1024 :woot:

Endret av harald_
Lenke til kommentar

- du burde legge litt mere luft mellom boksatvene i de fire boksene, det er ikke så lett å lese...

- du burde teste med en fast font farge på de samme boksene, av samme grunn som forrige, det vil nok gjøre det lettere å lese

- der hvor du har skrevet design by spyder © 2004 burde gjøres litt mindre, det tar liksom opp litt mye oppmerksomhet

 

1. Ja, jeg er fullstendig enig, jeg prøvde å ha mellomrom mellom bokstavene, men det ble verken fint eller plass til. Hvordan gjør jeg dette i photoshop ( vil ikke bytte font :/ )

 

2. Du mener at alle bokstavene skal ha samme farge i meny- boksene?

Grunnen til at det ikke er det er det med mellomrom, bokstaven "C" og bokstaven "l" er rett etterhverandre i ordet "Clan" med den fonten ser det ut som en rombe :p Så om noen kan hjelpe meg med mellomrom, slår vi to fluer i en smekk :yes:

 

3. Er helt enig her også, har faktisk redigert den 3 ganger allerede, med resize-ing, men jeg får lage hele bilde på nytt ;)

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...