Gå til innhold

2.verdenskrig spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silent Hunter I ubåtsimulator i dos fra stillehavet, du er amerikaner.

Silent Hunter II ubåtsimulator fra atlanterhavet du er tyskere.

Silent Hunter III ubåtsimulator fra atlanterhavet du er tyskere, har ennå ikke kommet ut se http://www.silent-hunteriii.com.

Destroyer Commander destroyersimulator fra andre verdenskrig, som kan spilles multiplayer sammen med SHII.

 

Husk dette er Simulatorer og gir ikke den samme mengden action som en FPS.

Lenke til kommentar

Last ned Hidden & Dangerous Deluxe (den ble frisluppet for gratis nedlasting rett før 2'ern kom ut).

 

Og kjøp Hidden & Dangerous 2.

 

Skal du ha rene multiplayer WWII spill, kommer du ikke utenom Day of Defeat og Enemy Territory. ET er gratis, DoD kan du få som gratis mod til HL eller kjøpe en retail utgave.

 

Ellers kan jeg også anbefale 2 andre WWII spill, men ingen av de er sluppet i europa for salg dessverre (kun i statene...), men de skal la seg kjøpe på postordre anyway...:

-Deadly Dozen

-Deadly Dozen: Pacific Theatre

 

 

...eller hvis du vil de største landskapene som er å oppdrive + ren multiplayer med maaange andre (men samtidig betale pr. mnd for abo):

-WWII Online

 

 

(og hvis du ikke har Spearhead eller Breakthrough, så MÅ du skaffe deg de!)

Lenke til kommentar
Jeg interesserer meg for denne krigen og jeg har spilt call of duty, medal of honor og battlefield 1942 som var glimrende spill. Finns det flere spill som handler om denne krigen som er verdt å prøve?

 

Hva med expansion pack til medal?

Blitzkrieg slal være bra.

 

I August kommer Codename Panzers, og det ser bare helt konge ut!

Lenke til kommentar

Dette er ikke et FPS spill, men derimot kanskje det beste WW2 spillet jeg har spilt: "Commandos 2". Kjempeartig også hvis du har sett filmer som feks. "Saving Pvt. Ryan" , "Kanonene På Navarone", "Das Boot", "Broen Over Kwai" etc. da mange av oppdragene har svært tydelige referanser til kjente krigsfilmer. :thumbs:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...