Gå til innhold

Hvilke 2 spill burde jeg kjøpe ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Imorgen (lørdag) skal jeg kjøpe meg ett eller 2 nye spill !

 

Har alle spillene innen BF serien, har også CoD !

liker spill som BF,BFV og CoD !

er kanskje mer ute etter spill basert på WW2 som CoD !

 

så rams opp kule spill ! liker også spill lignende BF serien og CoD ! ! (militære kjøretøyer og slikt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de fleste anbefaler; MoH:AA

Se om de har "Warchest" utgaven! Da får du originalen + begge ekspansjonspakkene i ett (koster vel 3-400,- kroner)!

 

Liker du WWII spill, vil jeg absolutt anbefale Hidden & Dangerous 2!

 

Siden du liker militære kjøretøy og ting og tang; Söldner: Secret Wars

(eller vent ett par uker, så kommer også Joint Operations)

 

 

Men; skulle du snuble over GOTY versjonen av Operation Flashpoint (og du ikke har spillene fra før selvfølgelig...) så (an)befaler jeg deg til å kjøpe den!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville bli overrasket om ikke Operation Flashpoint skulle fatte din interesse.. mye mer realistisk enn de andre spillene du nevner.. få ting slår følelsen man får etter å ha "plukket" ned en løpende fientlig soldat på fire-fem hundre meters hold med kun en M16 med iron sights til rådighet. (Sikte foran, kompensere for vind og ballistisk bane etc.) :)

Lenke til kommentar
Anbefaler du seriøst CZ?  :laugh:  :laugh:  :green:  :laugh:

Det gjør værtfall jeg.

 

Har aldri vært borti bedre AI på botene før, samtidig som vi slipper alt av ping, wining, kicks osv, som vaneligvis er med på online gaming.

AI'n er jo latterlig i spillet.

 

Hvis du skal redde gislene, og har dem på vei hjemover, så skjer det veldig ofte at dine egne boter skyter terroristene slik at du ikke får oppnådd målet om å redde gislene.

 

Hele greia er så frustrerende at det er kvalmt synes jeg.

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint Game of the year edtition , vel kjøper du det må du regne med mange søvnløse netter foran skjermen fordi det spillet må vere noe av det beste krigs spillet jeg noensinne har spilt + at det finnes tusenvis av mod's og addons til spillet , man kan rett og slett ikke få nok av det!!!!!! :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Anbefaler du seriøst CZ?  :laugh:  :laugh:  :green:  :laugh:

Det gjør værtfall jeg.

 

Har aldri vært borti bedre AI på botene før, samtidig som vi slipper alt av ping, wining, kicks osv, som vaneligvis er med på online gaming.

AI'n er jo latterlig i spillet.

 

Hvis du skal redde gislene, og har dem på vei hjemover, så skjer det veldig ofte at dine egne boter skyter terroristene slik at du ikke får oppnådd målet om å redde gislene.

 

Hele greia er så frustrerende at det er kvalmt synes jeg.

100% enig... Counter-Strike: Condition Zero er så crappy så det går!!! CS er online spill og folk bør holde seg online!

 

Det at du IKKE må skyte den siste terroristen er helt HELT sykt! Skjønner ikke logikken... skyter du alle terroristene så blir ikke gislene reddet! WTF? OMG?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...