Gå til innhold

Er dette en "bra" versjon av X800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe om at det lages flere versjoner av x800 enn x800pro og xt..

Og hvis det er riktig, lages det ikke kort med annen minnebåndsbredde enn det som er oppgitt fra ati. Sapphire x800pro har samme ytelse som Club3d sitt, men det er bundelen som varierer.

 

Aner ikke hvordan bundelen til Club3d sitt kort er! Men er ikke bundelen viktig for deg, kan du godt kjøpe det kortet.

Lenke til kommentar
Uansett går vel Club3D under de såkalte billigmerkene hvis jeg ikke tar feil???

Hm.. kanskje at f.eks. vifta er sånn som PowerColor sin 9800por-vifte VAR.. Man vet aldri når det gjelder "ukjente", eller billige merker

Jo, man vet egentlig det. PowerColor hadde uflaks... så enkelt er vel egentlig det...

 

Synes forresten litt synd på vifteprodusenten. :cry:

Lenke til kommentar

Sapphire's bundle er ingenting mot PowerColor og ASUS sine bundler, helt klart. Deus Ex 2 + Webcam og ryggsekk + Hitman: Contracts. Er jo nesten verdt å kjøpe pga. bundle, det er vel også derfor Sapphire sitt kort er så billig (og Club3D? Jeg vet ikke hva for bundle de opererer med) :)

Lenke til kommentar

bundle er piss uansett, en fordyrende faktor!

 

så lenge det er med alle kabler som trengs + kortet og en liten manual elns, gir jeg f. i om det er spill (som jeg i 99% av tilfellene ikke kommer til å ta ut av eska engang) med...drivere henter jeg fra nettet uansett så bæh til den CD'en også :p

 

billig og bra, ikkeno vissvas, det sier jeg iallefall

Lenke til kommentar
Sapphire's bundle er ingenting mot PowerColor og ASUS sine bundler, helt klart. Deus Ex 2 + Webcam og ryggsekk + Hitman: Contracts. Er jo nesten verdt å kjøpe pga. bundle, det er vel også derfor Sapphire sitt kort er så billig (og Club3D? Jeg vet ikke hva for bundle de opererer med) :)

Vel man må jo se om det lønner seg å kjøpe kort + bundle separat eller kort inkl. bundle. Spillprisen separat er vel noe dyrere (hvis HL2 er med), men jeg har ikke råd til mer i første omgang :cry:

 

Ergo harru penga gå for den feteste bundle'n, det lønner seg egentlig :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sapphire sin bundle er følgende;

 

Sapphire X800 Pro Graphics Board

PowerDVD

RedLine Tweak Utility

Prince of Persia CD

Pandora's Tomorrow CD

Composite video cable

Installation Manual

Driver CD

DVI to VGA adapter

Composite adapter

S-video cable

High Definition cable

Power Y-adapter

Cool lookin' box

 

 

Altså ikke noen HL2-kupong, mkay?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...