Gå til innhold

Er dette en "bra" versjon av X800?


Anbefalte innlegg

Sapphire sin bundle er følgende;

 

Sapphire X800 Pro Graphics Board

PowerDVD

RedLine Tweak Utility

Prince of Persia CD

Pandora's Tomorrow CD

Composite video cable

Installation Manual

Driver CD

DVI to VGA adapter

Composite adapter

S-video cable

High Definition cable

Power Y-adapter

Cool lookin' box

 

 

Altså ikke noen HL2-kupong, mkay?

Hva er Cool lookin' box? Er det det noe ala ryggsekken fra PowerColor eller kofferten fra Point Of View? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg heller ikke om bundlen, gi meg det billigst mulig...

 

Men det kan jo være at det er forskjell i kjøleløsninger f.eks. Jeg ville foretrekke et som er stille, mens andre som f.eks. ønsker å overklokke kanskje må ha noe som kjøler bedre. (Men de som ønsker det bytter vel gjerne kjøleløsningen ut uansett).

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Noen som vet hvorfor Hightech Excalibur sitt x800 pro uten ice q kjøling er så dyr? Noen sa at det ikke var med bundle på den, noen som vet det?

Jeg har vært fall ikke funnet hva bundlen er.

Trolig forde det er en knal god kjøler, de sier at den skal klare 11 grader lavere temp en orginal vifta.

Lenke til kommentar
hei,

 

MRNielsen, hvis du hadde lest godt etter ville du se at det stod UTEN ice q kjøing.

Og uansett noen som vet hva den bundlen er, gleder meg til neste uke da får jeg min nye pc + x800 pro :D fra HiS

Ok sory da....min feil. Men da skjønner jeg ikke poenget med og kjøpe den dyreste? Man kjøper jo HIS for og få den kjøleren vell?

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Siden alle kortene er like. Skal det da gå ann å modde et Club3D til XT på samme måte som sapphire sine f. eks?

--

Helt umulig å si, noen produsenter velger å spare de beste kjernene til XT kortene sine, og da blir det nok ikke mange Pro kort som kan klokkes til XT. Produsenter som Sapphire slenger alt de produserer ut på markedet, derfor er sannsynligheten større for å få en "perfekt" kjerne med alle pipelinesene i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...