Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stoort Nettverksproblem. Lokal tilkobling er borte


Anbefalte innlegg

Jeg hadde OCet littegrann, litt fuck osv. jeg resatte CMOS og når jeg starter opp så funker ikke internetten, jeg skjekker Nettverkstilkoblinger der står det ingenting. Ikke Lokal Tilkobling eller noe. ALT er borte. Jeg skjekka på Enhetsbehandling der funka alt som det skulle. Jeg har prøvd å legge inn de nyeste driverne (som allerede er der). Men dette hjalp heller ikke. SÅ prøvde jeg å resette CMOS igjen. Nei, ingen forskjell. INGENTING virker :cry: wtf har sjedd her og hva må jeg gjøre for å fikse det :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en eller annen DSL-tilkobling (eks. ADSL)?

I såfall er det nok pga. at nettverkskortet er deaktivert i BIOS, som kan skje hvis du resetter, at du ikke kommer på internett. En venn av meg hadde samme problemet... vi formaterte harddisken før vi fant ut hva som var galt, det var litt kjipt.

Eneste er, at hvis nettverkskortet vises i enhetsbehandling er det sansynligvis aktivert. Eller er det merket med et sånt gult symbol (som jeg ikke husker hva betydde)? I såfall kan det være at det ikke er aktivert. Ellers, så tror jeg ikke det er så mye annet du kan prøve... :no:

Håper noe av det hjelper, lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...