Gå til innhold

Positive erfaringer med: Netshop


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
på grunn noe ødelagt i datan sendet jeg mail til netshop om råd. de sendte kjapt tilbake og spurte om ting og ga råd. Jeg spurte om jeg hadde noe slags garanti for dette og jeg fikk til svar; SELFØLGELIG HAR DU GARANTI! Dette skjedde meget kjapt og smertefritt. Veldig bra gjort av netshop og gi så kjappe svar og være så positive. Det har jeg ikke merka fra noen andre butikker. :thumbup:

Jeg kjøpte datan på netshop...

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib## Endret av Blib
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,vet ikke helt sikkert hvordan de var med servicen tidligere (sikkert normalt) men siste året virker det som de har prioritert dette ekstra, noe som har skaffet dem mange nye kunder, bla meg.

Jeg og mange med meg betaler gjerne noen kroner ekstra for et produkt om man vet at det ligger en servicinnstilt butikk bak .

Dette har heldigvis Netshop bevist at de er :thumbup:

Skrevet (endret)

Hundre kroner ekstra? Er ikke Netshop billigst da? ;)

 

Neida, men Netshop virker som en ordentlig flott nettbutikk.

Noen som kan det med ordentlige forretninger istedet for bare å tenke på penger inn og penger ut.

 

Edit: Henta pakke fra dem i dag. Fikk ikke no sjokolade, jeg. :(

Endret av [ReXoR]
Skrevet

God service koster penger, men nettop derfor ser jeg ikke så nøye på prisen om jeg vet jeg får service når jeg trenger den.

Å kjøpe et skjermkort feks til 3000.- kr og få feil med så er det "umoderne " før du får det tilbake , da betaler jeg heller 3200 for samme kortet når jeg da vet jeg er sikret rask og god service .

Skrevet
' date='08/06/2004 : 19:57'] Hundre kroner ekstra? Er ikke Netshop billigst da? ;)

 

Neida, men Netshop virker som en ordentlig flott nettbutikk.

Noen som kan det med ordentlige forretninger istedet for bare å tenke på penger inn og penger ut.

 

Edit: Henta pakke fra dem i dag. Fikk ikke no sjokolade, jeg. :(

Jeg fikk en sjokolade når jeg bestillte ny pc. Den er deilig... den slår alt annet....

:love:

Skrevet
God service koster penger, men nettop derfor ser jeg ikke så nøye på prisen om jeg vet jeg får service når jeg trenger den.

Å kjøpe et skjermkort feks til 3000.- kr og få feil med så er det "umoderne " før du får det tilbake , da betaler jeg heller 3200 for samme kortet når jeg da vet jeg er sikret rask og god service .

det er sant snekker'n. Netshop er fabelaktige...

Skrevet (endret)

Netshop er flinke.

 

Kjøpte tidlig deler fra dem, men surna når delene var dårlig innpakka og sjokolade mangla.

 

En mail, 1 time senere så ble jeg lovet bot og bedring på neste bestilling, og en fin fin rabatt i tillegg ;)

 

Jeg holder meg utelukkende til netshop!

 

V

Endret av vetle
Skrevet

Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten ;)

 

Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle :thumbup:

Skrevet
Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten ;)

 

Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle :thumbup:

Den sjokoladen som var så god.... :thumbup::cool:

Servicen roxxor! (rocker) :love:

 

 

Keep up the good work!!!!!!

Skrevet
Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten ;)

 

Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle :thumbup:

Får vi soft is da :laugh:

Skrevet (endret)

Når jeg har fått mitt nå så blir det vel ingen bestilling før høsten for da blir det sjokkolade.... Hvis ikke feriepengerne strekker til en lcd :love: og noen harddisker

Endret av knutern_
Skrevet (endret)
netshop har ekstremt bra service. Også har de ekstremt god sjokolade :D:dribble:

Jeg kjenner mange som faktisk ikek greier å skjønne hvem og hvor sjokoladen er fra, men den er faktisk fra Hval sjokolade fabrikk i Sandefjord.

 

Men netshop har god service, og kort leveringstid. Men de har høyest porto.

 

Venter med å kjøpe mer fra dem til høsten. når sjokoladen er tilbake :p

Endret av Mixel
Skrevet

Jeg vil også kaste meg på å skryte av Netshop! Det er hyggelig at det er noen som endelig har skjønt at det faktum at man driver en nettbutikk ikke fritar en for et visst servicenivå. Har flere ganger ringt inn til de i forbindelse med skermkort og hovedkort som lar vente på seg.(x800 og nf3 250). Min erfaring er at selv om de ikke kan svare så er de ansatte der så hyggelig og imøtekommende at det er en fryd. Man kan fint vente noen dager ekstra, hvis man får en hyggelig forklaring. opplever de som raske med forsendelser, godt vareutvalg, ok priser go sist og ikke minst HYGGELIGE ANSATTE SOM HELT TYDELIG VERDSETTER KUNDER!!

 

Det er i grunn ganske utrolig at det skal være mulig å diversifisere seg til de grader som de har gjort på bakgrunn av imøtekommenhet og kundefokus.. Noen i den bedriften har fulgt godt med i markedsføringstimene..!!

 

All heder til Netshop!

Skrevet

Jepp det er 10 ganger lettere å miste en kunde,en det er å få en ny , akkurat derfor er service nøkkelen til suksess i et ellers trangt marked.

Dette har Netshop i aller høyste grad skjønt .

Å takk for det

Skrevet
netshop har ekstremt bra service. Også har de ekstremt god sjokolade :D:dribble:

Jeg kjenner mange som faktisk ikek greier å skjønne hvem og hvor sjokoladen er fra, men den er faktisk fra Hval sjokolade fabrikk i Sandefjord.

 

Men netshop har god service, og kort leveringstid. Men de har høyest porto.

 

Venter med å kjøpe mer fra dem til høsten. når sjokoladen er tilbake :p

Ja, de har høyest porto, men de har extremt god service. da er den portoen verdt det! :p

Skrevet

eneste som jeg savner er svar på mail=(

 

uansett så er de kjempe greie med meg=) fikk byttet min 8910 til en T630 uten nevneverdige problemer. Selv om orginalemballasje manglet var de like greie og positive=)

Skrevet
Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten ;)

 

Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle :thumbup:

Wee:) Så da er det vel mulig jeg får meg en liten overaskelse snart, bestilte flere pc-deler på netshop på mandag, nå er varene i oslo, men skal helt til tromsø:/ hehe:)

Jeg hadde egentlig sett fram til sjokkis, men, nå gleder jeg meg enda bedre, nå når jeg ikke vet hva jeg får :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...