Gå til innhold

Eizo L885 med dårleg test i THG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om øyvind dahle kunne kommentere dette. tenkte på å kjøpe den, men kjem til å bruke den ein del til speling også av blant anna HL2 etc... so ville gjerne ha ein kommentar på det.

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel...

her er testgjengen meget uenige...

Jeg for min del kunne ikke benytte denne i spilling, da den hadde alt for tydelig etterslep og den taklet rett og slett ikke spill som FarCry og BFV.

Jeg gikk derimot for den klin nye NEC 2080 ux +, som er hos meg til helgen. Jeg kjører en test av L885 vs 2080 ux+ til uka. Her blir det dybde test, og jeg kommer til å legge hele sjela i den testen. For dette er virkelig gigantenes kamp.

Jørgen er nok uenig med i at Eizon var uegnet i spill og det samme er nok andre i testpanelet. Dag og jeg dømmer Eizo nedom og hjem på FPS spill.

Men Eizo L885 er en drit bra skjerm. Den har et knall bilde. Akillesen er dessverre FPS-spill.

Skrevet

Jeg er ikke helt uenig med Øivind, men jeg har ingen problemer med å spille FPS, selv om jeg ser litt etterslep. På bilde er den kongen i gata.

Jeg har vanligvis ingen problemer med å spore etterslep, så jeg vurderer å kalle meg inhabil i denne saken. Det hele kommer vel an på hovedbruken. Er det spill så anbefaler jeg den ikke. Er det bare hobbyspilling så kan man nok leve med den.

Skrevet (endret)

Jeg må være enig her med Øyvind dahle.

Fikk den hjem samtidig som Øyvind og kan si at den har allt en lcd skjerm skal ha,

men ved FPS spill så sleit den veldig synes jeg.

Mvh

Dag T

Endret av vammaveien
Skrevet
1. plass: Eizo L885

Det finnes ikke nok ord i hele ordboka for å beskrive denne juvelen. Vi greide ikke spore etterslep på skjermen, og vi kan si at denne egner seg for ekstreme spillere som krever det beste av beste. Eizo L885 er kort sagt en helt utrolig skjerm til spillbruk!

Jeg for min del kunne ikke benytte denne i spilling, da den hadde alt for tydelig etterslep og den taklet rett og slett ikke spill som FarCry og BFV.

...dømmer Eizo nedom og hjem på FPS spill.

Er det spill så anbefaler jeg den ikke

ved FPS spill så sleit den veldig synes jeg.

:hmm::dontgetit:

Skrevet

tja steffe...

Du sikter nok til del 3 av testen som i sin helthet var skrevet av Jørgen.... :whistle:

Glemt at det lå der. retter det umiddelbart. Men påpeker igejn at det er en knall skjerm

Skrevet
Du sikter nok til del 3 av testen som i sin helthet var skrevet av Jørgen.... :whistle:

:lol: Rart at det står ditt navn på den.

Jeg hadde ingenting med de testen å gjøre :ermm:

Vi har vel i flere tråder her på forumet utdypet at vi var misfornøyde med våre L885 skjermer da vi fikk de. Det er bare en glipp at testen ikke er rettet opp.

Gled deg forøvrig til en liten duall mellom L885 og NEC 2080UX+ som Øivind lover at han skal snekre sammen snart :)

Skrevet

Takker for utdjupande svar her. Ser fram til nye testen, får holde lommeboka fint på plass til då.

Burde kanskje putte inn ein litan merknad i den store testen om at der er delte syn på etterslep osv med den skjermen, sidan so veldig mange nok kjøper skjermar etter det som blir sagt der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...