Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøp CX65 til 1100 kroner

m/abo youngtalk

Kjøp Siemens CX65 her!

:thumbup:

Neh, kunne kjøpt fra Commit tidligere i dag isåfal, vil ha spacewold sin M65 til 500,- f.eks de har også CX65 men den ville kostet 12-1300 kr

Sammenlignet M65 med CX65 på Amobil og det var en forskjell, instant messageing eller hva det heter var kun på M65, kan dette stemme?

Skrevet

Neida, spiller ingen rolle, men de skulle jo være like bortsett fra at M65 tåler en god smell. Ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Rart at CX er dyrere enn M egerntlig, det forundrer meg litt :hmm:

Skrevet

Det er oppføring for Wireless Village (Instant Messaging) i adresseboken på CX65 også, men det betyr vel ikke nødvendigvis at den støtter det.

Skrevet

Tror jeg blir å velge M65 pga at den har linsebeskytter, vet ikke om CX65 har det, tar litt vare på tingene mine så da er det kjekkt å slippe riper på linsen ihvertfall :)

Skrevet

Linsen på CX65 sitter såpass langt inn at jeg tror ikke riper er noe problem.

Men hette er selvsagt enda bedre.

Kan bruke M65-hetta på CX65 også, men ser skikkelig teit ut... :)

Skrevet

Hehe ja det vil jeg tro, kræsjer litt med resten av utseendet. - Lete videre etter M65 forhandlere som har den inne...

Skrevet

Noen som vet noe om når Siemens skulle ha den lanseringen sin av noen nye telefoner? Denne uka, ikke sant? Og evt. hvilke telefoner det dreier seg om?

Skrevet
Noen som vet noe om når Siemens skulle ha den lanseringen sin av noen nye telefoner? Denne uka, ikke sant? Og evt. hvilke telefoner det dreier seg om?

hm.. Skulle de lansere fler? .. Den som vet, speak out! :p

Skrevet
65 serien er bare konge på alt f.eks funkesjoner, skjerm, pris o.l.

Sorry, jeg er ikke den som pleier å disse skrivefeil, men "funkesjoner" ble jo bare for bra. :lol:

Sorry da :blush: , jeg mente funksjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...