artificial Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hvordan disable Internett explorer i windows xp? Er en del pcer på jobb netverket som skulle vært uten intrentt explorer tilgang . er dette mulig. kan skjimte langt bak i hukomelsen min at jeg har lest et sted at dette car mulig. takk for all svar
Asbjørn² Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Du har mange muligheter, du kan foreksempel bruke ett program som heter "XP-Lite" til å avinstallere IE. Eller du kan ganske enkelt slette iexplore.exe. Vet om flere måter å gjøre det på, men kommer ikke på dem i farten...
palh Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Start--> run --> mmc File --> add remove snapp in add local computer policy her kan du gjøre ALT ! det lureste er nok ikke å "ta vekk" ie, men å disable det.. her er det masse fart og mye "farlig" å gjøre.
artificial Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 sorry mac. nermest jeg fant under File --> add remove snapp in var loacal users and groups.
En Tiger Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hva om du fjerner tilgangen til iexplore. Kan de ikke da åpne windows utforsker og skrive inn en web adresse og bruke den? eller skrive inn en web adresse i "run" kommandoen? Hva med å bruke et prog som nekter klientene, som ikke skal ha tilgang til nett, tilgang til alle sidene? Husker ikke navn på et prog i farten Skjekker det når jeg kommer på jobb imorgen
Syar-2003 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Man kan blokkere port 40 & 443 med ipsec policies . Daniel Petri har en artikkel om hvodan det kan gjøres. http://www.petri.co.il/block_web_browsing_with_ipsec.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå