Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fyrt i gang en maskin med 3 x GTS450 og ned kom det 3 x P8057. Problemet er at samtlige folder bare med 71% load. Jeg bruker V7 klienten og har satt de nødvendige parametre som vist her #1

 

Noen som vet løsningen så jeg slipper å lese meg ihjel?

 

 

Eg er sikker laaangt bak mål nå, men kan det være for lite spenning/strøm ?

Lenke til kommentar

pc'baby: Hva tenker du på med 1=12 osv?

 

-alias-:

Jeg var borti at den bare loadet rundt 80% på ene kortet her. Men det gav seg av seg selv etter at den hadde kjørt gjennom 10%'ish. Hvor lenge har du kjørt de?

 

Bør heller ikke være problematikken med core 2.22 vs core 2.25

 

Folder alltid på 98-100% uansett om det er den ene eller den andre.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Tenker du på "next unit percetage"?

Det er i såfall hvilken prosent den skal laste ned ny wu.

=100 vil da si at den fullfører wuen helt før den laster ned en ny.

 

Vil vel kanskje gi litt mer poeng(et par minutter mindre på totaltid siden downlaod), tror v7 laster ned automatisk på 99%

Hvertfall det den gjør her.

 

Regner med at du har lagt inn passkey?

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Passkey er selvsagt lagt inn, og slik de kjører nå med cd. 71% load oppnår jeg bare omkring 30K på hver GPU. Hovedkortet de står i er et EVGA SR-2 og jeg vet ikke om det må gjøres noe i bios her. Jeg leser på andre fora at GTS450 oppnår så mye som mellom 65 - 82K PPD, avhengig av hvilken klokking kortene har. 65K ville gjort det mer lønnsomt å kjøre GPU folding på SR-2, mot bigadv som jeg har kjørt tidligere. Jeg ser også at det kanskje vil være enda bedre å kjøre 2 x GTX560Ti fram for 3 x GTS450.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Er det bare gpuene? Kjører 2x660TI+Q9650 og nå ligger denne maskinen på 325w. Denne har ikke fått 8057 wu enda, men mange av de andre har. Ligger nå neste en mil i PPD.

 

660Ti er vel mer strømgjerrig enn 560Ti. 442W er sunket til 338W og det er strømtrekket fra veggen. Hvert kort gir omkring 121K PPD og det er betydelig mindre enn mange melder om, har sett helt oppe i 182K for 560Ti, men det er vel blodklokkede kort. Mine er Gigabyte OC 950/1900/2280 MHz. Regner med at du når en million i snitt snart, så gratulerer på forskudd. Dette blir en bra sesong for foldingen alt i alt.

Lenke til kommentar

Hvert kort gir omkring 121K PPD og det er betydelig mindre enn mange melder om, har sett helt oppe i 182K for 560Ti, men det er vel blodklokkede kort. Mine er Gigabyte OC 950/1900/2280 MHz.

Rart at dine ligger såpass langt nede

 

Måtte stille ned klokken litt på mitt 560ti

La det på samme clock som dine

Cruiser nå på 170K :)

ASUS GTX 560ti DCU TOP

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...