Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For ikke så mange timer siden hadde jeg 7x c21 og lå på 2200w, 10x core 21 da er jeg redd sikringen går. Da vet dere det :hmm:

Har nå 3 og watt er ca 1850w, bra.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet (endret)

Skjøtekabel er jalla, men trekk en og sett 500w på den , så er den helt innenfor 24/7 

Da fra annen kurs. 

I mitt nye hus har jeg tegnet inn 75A bare inn i ene boden jeg bygger på plenen. 

Endret av War
Skrevet

Hva er da ledningsdiameter? :p

Var forøvrig noen polske håndtverkere her og byttet vindu. De greide "drepe" en 16A, med noe rundt 500W last fra før, via diverse skrotapparatur de tok med inn. I tillegg rappet de bare ut en kontakt forrige dagen de var innom (tilfeldigvis den til skjøteledningen, så ALT gikk ned). Lærer de ikke P=UI der nede, eller har de 30A på soverommene? Jeez... spørs om jeg må lære meg polsk for å gi dem litt basiskompetanse. Håper ikke du ramler borti tilsvarende.

Skrevet

Noen måte å fikse sånn at det er mulig å kjøre folding og surfe på internett/se på youtube? Lagger jo så sykt...

Hvordan kan jeg sjekke hvilket prosjekt som er hvilken core? (21,18 osv).

Skrevet

Noen måte å fikse sånn at det er mulig å kjøre folding og surfe på internett/se på youtube? Lagger jo så sykt...

Hvordan kan jeg sjekke hvilket prosjekt som er hvilken core? (21,18 osv).

Samme her, faen ta core21. 

Skal blokke det samme på Farsin maskin ettersom han kommer til å kjøre mye nå på 780Ti :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...