Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må logge på mailen da, to-trinns, få sms av google, skrive inn kode, søke i mailen, klippe ut osv.

På et skrivebord er det jo kult, men i rack ol med tastatur oppå så man ikke ser tastene , på lav-oppløsningsskjerm og med musa på menet så blir det barre texas.

 

Har den på minnepenn nå da, for litt enklere tilgang.

Lenke til kommentar

Det var litt kult med "salt" jobber. Til og med laptoppen min, med en i5-4200u, fulfører jobberpå underen time :)

-alias- har du sluttet helt med å folde, også med GPU?

Sola er kommet tilbake her nord, og jeg har ikke bruk for varmen fra gpu-riggen lenger, men vi får se til neste vinter hva som skjer. Før jeg sluttet så foldet jeg med alt jeg hadde, men etter noen vel saftige strømregninger må jeg bare melde pass, og cruncher nå bare med 3 4P-servere. Gjennom sommeren vil jeg nok la dem hvile seg. Jeg hadde tidligere 5 stk. 4P servere, men har kvittet meg med 2 av dem.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

 

 

Det var litt kult med "salt" jobber. Til og med laptoppen min, med en i5-4200u, fulfører jobberpå underen time :)

-alias- har du sluttet helt med å folde, også med GPU?

Sola er kommet tilbake her nord, og jeg har ikke bruk for varmen fra gpu-riggen lenger, men vi får se til neste vinter hva som skjer. Før jeg sluttet så foldet jeg med alt jeg hadde, men etter noen vel saftige strømregninger må jeg bare melde pass, og cruncher nå bare med 3 4P-servere. Gjennom sommeren vil jeg nok la dem hvile seg. Jeg hadde tidligere 5 stk. 4P servere, men har kvittet meg med 2 av dem.

Hva omsettes disse AMD serverne brukt for?

Lenke til kommentar

Jeg forstår -alias-, men det er jo litt trist å se deg med 0 poengs produksjon.

Jeg har set på ebay at E5-4650 prosessorene fremdeles ligger på rundt 5000kr stk. Tenkte jeg skulle demontere min server å legge ut for salg. Rammen jeg har er heller ikke spesiely billig der, så kanskje jeg kan få igjen det jeg betalte for serveren.

 

Videre har noen fått med seg at AMD slipper nye GPU'er i Q2, disse ser lovende ut med 1024 bits minnebåndbredde og over 4000 streamprcessors. Hvis jeg får solgt delene mine kan jo kanskje de være fine for folding

http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/anton-shilov/amd-we-will-release-new-products-starting-in-the-second-quarter-of-2015/

http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/anton-shilov/amd-developers-confirm-radeon-r9-380x-with-hbm-memory/

http://www.kitguru.net/components/memory/anton-shilov/sk-hynix-adds-hbm-dram-into-catalogue-set-to-start-mass-production-in-q1-2015/

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

Eller... så kan det f.eks. shellscriptes til å slette alle data (eldre enn så-og-så i en gitt mappe/etter et gitt mønster på filnavn) den har lagret med jevnlige mellomrom. <3 Linux.

 

edit: Ikke for at det ikke er mulig i Windows, men bash > batch :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Jeg opplever dette problemet, og antar vel egentlig det skyldes folderiggen. Jeg installerte wondershaper og har cappet tilkoblingen for maskinen, men får da det påfølgende problemet at remote desktop går skamtreigt. Jeg har forsåvidt heller ikke fått testet om det hjalp da jeg har annet å gjøre for øyeblikket enn å spille.

 

Ettersom cappingen strengt tatt kun er nødvendig mens jeg spiller, og jeg nødvendigvis ikke spiller mens jeg er på remote desktop (xrdp i ubuntu) tenker jeg å forsøke å scripte til at wondershaper fjerner cap mens xrdp er aktiv. Kan dog bli problematikk med rettigheter all den tid wondershaper-kommandoer krever sudo for å utføres. Vi får se.

 

Alt det en får til i Ubuntu om man bare vet hvor man starte - og for alt det andre har man Google ;)

Lenke til kommentar

Lagrer ja, litt sløv.

 

Ja sett det i andre forum først, de sa de løste det med chrome beta.

Ga seff blanke og fyrte opp, dagen etter sto det error på skjermen og ingen folding.

Diskplass full.

 

Reboot = slettet, er vist bare cache-opplegg som lagrer helt til strømbrudd.

 

Den SSDen er på 60gb eller noe, de med 120gb folder fortsatt

 

Iallefall i ubuntu.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...