Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger inn hakket eldre vi. Eneste fordel med 4.4 er 2 servere med core17 , men de fungerer jo ikke uansett. Setter bare 0.0.0.0/0 på begge jeg på alle pcene på lanet og i hovedhfm 10.10.10.(pciptall)foreks 145

 

finner alle ipene lett med full map i nettverk

Bare 127ipen på den pcen hfm kjører på

Lenke til kommentar

Hmmm, eg har plutselig fått mange WUer kreditert, men som jeg aldri har foldet :confused:

 

post-57713-0-64598100-1396812369_thumb.png

 

Trodde dette skyldtes feil ifb. med P9406 9407, men når eg sjekker loggen så har ingenting skjedd bortsett fra en levering på 76500 poeng, noe som er synlig på 12PM oppdateringen. Søker eg meg selv opp hos Stanford og bruker passkey så ser eg at det er to forskjellige poengsummer som kommer opp. Men siden det ellers bare er en Flaschie i statistikken så betyr det altså at en annen folder under mitt navn og også folder for team Hardware? WTF?

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Det har jeg 0 ide om, er iallefall 2 vifter så det slår nok 1gen-kjøler.

Kortene kjører sammen med 15andre i et rom med mye styø.

Man kan sette auto da og la de holde seg på høyere temp. Mener de lå på 50c eller noe bare og noe høyere på det under som blir oppvarmet. 2 slike kjølere i ett kab så blir nederste 20c varmere selv om det er 2cm ifra.

Msiene jeg hadde hjemme med "tilsvarende type kjøler" var så si lydløst vs 780ti 1gen-

Lenke til kommentar

Ja en slik plass man må finne seg skal man ha dedikerte servere ^^

Har hatt msi og gigabyte hjemme x2 og 2 og begge oppsettene støyet mindre en 1x med 1vifte. Kan også sette egen vifteprofil så kortene går opp til 85c. Da vil nok viftene være stille vs auto og prøve å nå 60c

Lenke til kommentar

Det er nok power medium som øker arbeidstiden.Sjekket om power maks gjør pcen brukbar til andre ting en spill? Pleier å slå av når man spiller.

Kort fortalt såsimulerer man hvordan proteiner bretter seg i kroppen så kan kan forstå sykdommer og kurere de.

Labben har ikke milliarder til hardware, så vi gjør jobben for dem :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...