Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lengste nedetid du har hatt på internett linja di?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde problemer med telenor ADSL, jeg sa opp ISDN linjen og da kuttet de likegodt ADSL linjen også, those bastards :thumbdown: Det tok en månede å ordne for de måtte sende montør i sentralen, de hadde vært der å pellet også.

 

Fikk to måneder gratis ADSL etter å ha kranglet det til meg, og ut året gratis telefoni med ISDN, SOM jeg hadde sagt opp LOL :roll:

 

Telenor skal jeg ikke ha igjenn nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt både Telenor, bluecom og tiscali.

Tror ikke jeg hadde noe nedetid i det hele tatt med Telenor (men de var drit dyre), bluecom hendte seg at datt ned, men tror det var routeren min som fucka og med tiscali har jeg enda ikke opplevd no nedetid.

 

Akkurat nå derimot er jeg i USA (på skole) og har "Cable" fra HTC (eneste fast linje tilbyderen her jeg er, de har monopol) og de SUGER! Det er kabel nedlasting, som er greit nok med speed på rundt 100-200kb/s, men upstream derimot.... 56K MODEM!!!! tro det eller ei! Og den klikker hvis man belaster den! Hvis jeg sender en stor mail må jeg regne med å måtte resette både kabel modemet og routeren... Dritt! :p

Håper på no DSL i løpet av ett par måneder..

Skrevet

Har telenor, og det lengste jeg har hatt av nedetid er vell ca 2 timer..

 

Men nå har det seg sånn at jeg detter ut ca 1 gang om dagen da.. Plutslig skjer det bare at jeg ikke kommer på nettet.

Skrevet

Har hatt NGT over 2 år.

Kan bare huske en gang linjen var nede. Og det varte da i et par dager.

Serveren hadde kræsjet.

Skrevet
Skjedde stadig at jeg fikk brudd på 12 - 15 timer med telenor før (omtrent en gang i uken), men plutselig stoppet det, og aldri igjen.

Samme her, men i det siste har det ikke hvert noen problemer... :D

Skrevet
Bluecom offline 2/3 timer hver uke.... DIGG AZZZ

Har bluecom selv, og med unntak på en ca fire timers nedetid i juli i fjor har vel total nedetid vært under en time. Sikker på at det ikke er noe av ditt utstyr/oppsett som ikke er helt i orden?

Jeg bestilte en oppgradering på linje til 2mbs for 2 måneder. Har Bluecom.

 

Dette har resultert i følgende:

 

En annen person fikk oppgradert linja si, fordi han het nesten det sammen. (jeg oppga kundenr). Tok forøvrig Bluecom 3 uker å finne ut av. De skulle rette det samme uke.

 

2 uker senere klaget jeg, da ingenting hadde skjedd. Da ble linja nede halvannen dag.

 

Klaget igjen, og fikk opp linja. Denne gang med 400kb. Hadde 1mb. Nå har jeg hatt 400kb i en uke. Registrerer meg med dette resultatet 3-4 ganger om dagen på itavisen. Oppgir da 2mb som linje.

 

Pratet med de på torsdag forrige uke, de skylder på telenor (forståelig nok), og sier feilen skal bli retter i løpet av fredag. Idag er det mandag. Like treg linje.

 

Pratet med dem for en time siden. Feilen blir rettet imorgen. Lite trolig.

Skrevet

Har hatt ngt helt siden begynnelsen da min sentral var en av de første til å bli bygget ut (eller den første?:hmm:) og aldri opplevd noe nedetid etter det jeg kan huske. Blir vel litt over 4år tenkter jeg. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...