Gå til innhold

Hvilken mobil får du mest for pengene?


Anbefalte innlegg

Hej.

Jeg skal ha en mobil så billig så mulig og så bra som mulig! Jeg har ikke bruk for Noen spesielle egenskaper på den, bortsett fra at jeg hadde synes det hadde vert morro med kamera og fargeskjerm! Er siemens st55 noe og satse på?

 

MVH Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har sett på 3200. Ser bra ut den. Men det jeg glemte og si var at jeg skulle vidreføre et telenor Djuice abonoment. Hva med batteri? Det er forholdsvis viktig. Jeg vil ikke ha en mobiltelefon jeg må lade opp så ofte.

Endret av pettmic
Lenke til kommentar
Nokia 3200 har helt elendig fargeskjerm da. ST55 har mye bedre fargeskjerm.

ST55/60 har kanskje bedre skjerm, men små knirkete taster, et kronglete og tregt system, absolutt niks tilbehør å få tak i, og lav batterikapasitet så hadde jeg aldri valgt den.

 

En 3200 gir veldig mye for pengene, du får den nå helt nede i 199,- med djuice hos elkjøp, noe som er rimelig billig :yes:

 

Ellers, så får du T610 for 799,-, en telefon som ligger hakket over i batterikapasitet, skjerm og funksjonalitet (bluetooth), men minnet er mindre, og kameraet akkurat like bra.

Lenke til kommentar
Nokia 3200 til 990,- på Rimi.

:p er ikke det med binding....da blir jo d dyrere

:roll: Det er med kontantkort :p

 

Ellers, så får du T610 for 799,-, en telefon som ligger hakket over i batterikapasitet, skjerm og funksjonalitet (bluetooth), men minnet er mindre, og kameraet akkurat like bra.

Alastor: Du mener ikke T610 har mindre minne?

Lenke til kommentar

Tja.. 1kr for N-gage på Telebutikken, selvfølgelig med abonnement. Men når abonnementet koster 49kr måneden, så blir det totalt 589kr du betale. Etter bindingstiden kan du fint gå over til kontantkort.

 

Edit: den har da Symbian, støtte for MMC-kort, spiller mp3/ogg-filer samt diverse video-format, har radio, god fargeskjerm, kommer med stereo headset, usb-kabel, 2.5" til 3.5"-overgang (hvis du vil bruke andre høretelefoner), samt 2.5" hann til 3.5" hann-overgang (hvis du vil spille av musikk gjennom et stereoanlegg). I tillegg har du et tonn med spill å velge mellom, både de som er spesifikt laget for N-gage (3d-spill som Tomb raider, Tony hawk, etc..), samt Java-spill (Prince of Persia, Splinter Cell..).

 

Definitivt mest for pengene.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Nokia 3200 til 990,- på Rimi.

:p er ikke det med binding....da blir jo d dyrere

:roll: Det er med kontantkort :p

 

Ellers, så får du T610 for 799,-, en telefon som ligger hakket over i batterikapasitet, skjerm og funksjonalitet (bluetooth), men minnet er mindre, og kameraet akkurat like bra.

Alastor: Du mener ikke T610 har mindre minne?

Sorry, her blandet jeg selvfølgelig sammen 6610i og 3200. T610 har dobbelt så mye minne som 3200 :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...