Gå til innhold

Anbefal meg et godt onlinespill


Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av Diablo serien, og har tenkt til å prøve meg på et online spill. Er temmelig usikker på hva jeg skal velge og trenger litt veiledning av dere gutta i og med at jeg aldri har vært borti onlinespill.

 

Jeg liker mye action og er av del litt utolmodige typen, så det er helt klart en fordel hvis karakteren utvikler seg forholdsvis raskt. Jeg er ikke veldig fan av spill som har samme gameplayet som Freelancer.

 

Hvis dere vet om spillet har en fri trail eller kan lastes ned, så hadde det vært fint om dere sa noe om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå testet Priston Tale, Anarcy Online og kikket litt på en kompis som spille Lineage II. Sistnevnte så ikke så verst ut, men kompisen min skulle slutte å spille det fordi han ikke synes det var bra nok.

 

Jeg lastet også ned benchmarken til Final Fantacy XI og må si at jeg synes grafikken så MEGET bra ut til onlinespill å være. Jeg har tenkt til å gi dette en sjanse, men ettersom jeg har forstått, så finnes ikke dette i europa for øyeblikket.

 

Hvor har dere som spiller dette fått tak i det? Så noen amerikanske webshoper som hadde det, men hvis jeg bestiller derfra, så får jeg vel toll som ikke likner grisen?

 

Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få tak i dette på lettest mulig måte, og vil US versjon fungere mot europeiske servere når de er på plass?

Lenke til kommentar
hassum' date='05/06/2004 : 21:51'] Jeg er en stor fan av Diablo serien, og har tenkt til å prøve meg på et online spill. Er temmelig usikker på hva jeg skal velge og trenger litt veiledning av dere gutta i og med at jeg aldri har vært borti onlinespill.

 

Jeg liker mye action og er av del litt utolmodige typen, så det er helt klart en fordel hvis karakteren utvikler seg forholdsvis raskt. Jeg er ikke veldig fan av spill som har samme gameplayet som Freelancer.

 

Hvis dere vet om spillet har en fri trail eller kan lastes ned, så hadde det vært fint om dere sa noe om dette.

www.mmorpg.com

Lenke til kommentar
Kjøpe et spill, og så må du betale for å spille det. :roll:

Men dette er jo for å tjene penger og for å holde en servern oppe. Det er ikke billig det da, med ca 100 000 spillere blir må "båndbredden" være ganske stor.

Med 100000 spillere vil de jo dra inn rundt 10mill i måneden...

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...