Gå til innhold

Anbefal meg et godt onlinespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan trygt og varmt anbefale Dark Age of Camelot. Et utrolig bra onlinespill (MMORPG) som tar deg tilbake til middelalderen. Du kan velge om du vil sloss for Albion, Hibernia eller Midgard. Selv spiller jeg i albion, noe jeg har veldig fornøyd med. Har spilt DAoC i ca 1 år nå og begynner egentlig ikke å bli lei ennå. :) Så det er absolutt verdt en titt. Du får DAoC og begge exp pakkene for rundt 350-400 på elkjøp eller expert. Koster bare rundt 90,- i måneden også. Så er blant de billigste av online spilla.

Lenke til kommentar

Om du vil ha ett online spill med masser av action, heftig kamp og kule kostymer, kan du ikke finne noe bedre enn City of Heros.

 

Det er relativt nytt spill, men en kan kjøpe en key online på sidene og laste ned klienten. Det koster som de fleste andre online spill penger å spille hver måned.

 

Det er en gankse stor klan av skandinavere som spiller på Freedom, i supergruppen Ragnarok

 

Kan sterkt anbefale dette spillet, etter mer enn 5 år med online spilling er dette en særdeles frisk pust inn i denne sjangeren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...