Gå til innhold

Chess King - ny pris?


Anbefalte innlegg

I følge chess.no så er samtaleprisen på Chess King nå 0,79 kr pr min. Er ikke dette mindre enn det som var tidligere? Eller er det bare jeg som håper så hardt på en prisnedsettelse på King at jeg tror 0,79 kr pr min er en "ny" pris? :dontgetit:

Endret av johanch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whoohooo.. Sterkt altså.. Hele 8 øre redkjson på ringetiden til King og hele 4 kr reduksjon på Move, skikkelig konkuranse priser jo.. Chess lover gull og grønneskoger men når det virkelig gjelder gir de såvidt bort gråstein. Folketsoperatør, Pføyy :no:

Lenke til kommentar

Det er så patetisk å lese mange av inlegga her. En nedsetning på 8 øre på king. Er faktisk nesten 10% og det er MYE. Hva venter dere? Halvere prisen? Det er btw laveste minuttprisen som er i norge også..

 

Så den sytinga deres er latterlig, hold dere til telenor og netcom da vel?

Lenke til kommentar

For oss som bruker telefonen en del og som er prisbevisste har plutselig Chess King atter en gang inntatt den absolutte pristronen. Jeg har ca. 900 minutter utgående hver måned, fordelt på i underkant av 100 samtaler. I tillegg har jeg ca. 500 SMS. King ble plutselig ca. 75,- billigere enn før, og dermed billigst på markedet, og det med god margin.

 

Så; stopp sytinga og forhold dere til realitetene!

 

-KJ

Lenke til kommentar

Uansett så har ikke chess kommet med noen offisiell nedsettelse på de vanlige abbonentene enda, det dere ser av nedsettelser er bare småjusteringer, i følge chess kundservice kommer prisnedsettelsene i løpet av juli

 

Er helt enig i at det er mye fjortiss-syting på dette forumet!

Dere blir vel ikke fornøyde før Chess oppretter ett abbonement som heter Chess Teen hvor dere kan bestemme prisene selv!??

Lenke til kommentar

hehe chess teen ja :D

 

Men uansett vil påstå at 10% er en god justering på king. Jeg personlig er hvertfall fornøyd med chess som operatør. Og synes det er så vanvittig latterlig å se folk som "truer" på boardet med å bytte til talkmore, hvis chess ikke setter nede prisene innen et par dager. For guds skyld bytt da, hvem bryr seg? Ikke jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Dere blir vel ikke fornøyde før Chess oppretter ett abbonement som heter Chess Teen hvor dere kan bestemme prisene selv!??

Hvorfor stoppe hos tenåringene.. hva med et for oss som er litt eldre?

 

Hadde jeg fått bestemme:

 

25 øre flatt for alt sammen. Pr. minutt, pr. sms, pr mms.

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Se det for dere da:

Chess SelfControl:

Bestem pris selv!

Velg mellom 3 forhåndsinstilte priser eller bestem selv:

1. Spandabel (99 øre pr. sms) - Jeg er i storslaget og unner Chess en slant

2. Nøytral (69 øre pr. sms) - I just dont care

3. Fattigmann (19 øre pr. sms) - Har nok med å betale mat og klær

4. Skriv inn din pris pr. sms her: ...... (minimum 1 øre)

 

Da må dere vel bli fornøyd? :D

Lenke til kommentar
Se det for dere da:

Chess SelfControl:

Bestem pris selv!

Velg mellom 3 forhåndsinstilte priser eller bestem selv:

1. Spandabel (99 øre pr. sms) - Jeg er i storslaget og unner Chess en slant

2. Nøytral (69 øre pr. sms) - I just dont care

3. Fattigmann (19 øre pr. sms) - Har nok med å betale mat og klær

4. Skriv inn din pris pr. sms her: ...... (minimum 1 øre)

 

Da må dere vel bli fornøyd? :D

En genial ide!

 

Og så måtte det selvsagt være slik at navnet på abonnementet ditt, i.e. fattigmann, spandabel osv, dukket opp hver gang du ringte, sendte sms/mms til andre, slik at andre fikk greie på hvor sparsommelig eller rik du er... høhø

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...