Gå til innhold

Død over sommeren!


Goophy

Anbefalte innlegg

Joda, nå har endelig den tiden kommet; Kløende øyne, hals og ellers store smerter i hodet osv.

I tillegg har man jo mygg, som jeg selvfølgelig også er allergisk mot, som har stykket meg ca. 1000 ganger, noe som resulterte i opphovende myggstikk så store som fy.

 

Urettferdig at noen slipper all den skiten, mens jeg bare kan glede meg til sommeren er over. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjipt for deg, men tenk positivt, du får mer tid til å sitte på dataen :)

Jo'a, men kan jo ikke sitte her hele tiden vettu.

 

Stakkars deg.

Gå til legen og skaff deg medisiner ellernoe, for det er du som går glipp av den beste delen av året.

 

Lever på medisiner nå, men de funker heller dårlig.

 

Flykter til Canada, i de kalde strøk når ferien begynner uansett...

Lenke til kommentar

Er en av dem som har "litt" allergi, men som ikke behøver å ta medisiner. Er egentlig godt fornøyd med den ordningen, ettersom det gir meg 14 dager lovlig fri i året, og ekstra tid på eksamen.

 

Misbruker allikevel sjelden dette, utenom kanskje et par ganger i året når jeg er litt dårlig, kanskje pga allergi, hevm vet? ;)

Lenke til kommentar

Eneste pyet med sommeren er pollen allergien min og litt soleksem i halsen hvis eg svetter mye. Svetting er heller ikke noe gøyt siden eg hater å være fuktig. Også er solen meget irriterende da den treffer metall persiennen gry tidlig om morningen og får rommet mitt til å koke.

Lenke til kommentar
Sommeren er livet! Ferie, bading++++

Men så kommer fæle skolen og høsten så vinter = ski :BLÆH:

 

Håper bare på en elendig vinter med MASSE regn og 4-5grader, MASSE sørpe så jeg slipper å være ute+gå på ski

Jeg elsker også sommeren, men så er jeg så priviligert at jeg har hytte ved havet.. bading, soling, badminton, volleyball...

 

Når det gjelder vinteren, vil jeg jo at den skal bli fin også, for ellers går det ut over humøret, dessuten er en skitur iblant noe av den beste treningen man kan få!! :yes:

Lenke til kommentar

Sommeren er slit som ja men BÅT på hytta er vell trekk plasteret får sommern og fotball! ellers ser jeg ingen fordeler med sommeren er litt alergisk mot pollen men ikke så mye.

 

 

Ble tatt av purken i båt i fjor... 14 åringer har visst ikke lov til å kjøre 15 hester..... eller purken trodde det var 9.9 da så? fikk 1500 kr i bot. :thumbdown::thumbdown: Må visst vente til jeg er 16:(

 

 

SNUT ER UT!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...