Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL oppgradering


Anbefalte innlegg

ifølge denne siden skulle telenor oppgradere linjenene sine:

 

http://hardware.no/art.php?artikkelid=6258

(704/128 10 GB (399/mnd) -> 1024/256 "20 GB" (399/mnd)

 

men her sitter jeg fortsatt med 704/128 linje...... har sendt mail til telenor for 1 måned sida tror jeg d var, men hakke fått svar ENNÅ!!!!

 

jeg har til og med fått en mail fra telenor hvor d sto at abonnementet var oppgradert...men neida fortsatt den gamle 704 linja.......eneste som er oppgradert er de gratistjenestene fra icanal!!!

 

noen andre som har hatt d samme problemet med telenor og vet no mer om de linjeoppgraderingene???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi, nå har jeg prata med Telenor sin direkte kundeservice.

Der fikk jeg en koslig nyhet. Og den lyder som følger: Du vil bli oppgradert i løpet av morgendagen :) Det var jo bra da. Hjelper alltid og ta saken i egne hender :p

gjorde d samme jeg....men neida... han/hun (allister) visste ikke når d skulle bli oppgradert, men at d skulle bli oppgradert i nærmeste framtid.....noe som jeg tror (som er standard telenor) blir ganske lenge til!!!!!! noen som har tips til hva jeg skal gjøre da?

 

EDIT: d hjelper IKKE alltid å ta saken i egne hender :cry::no:

Endret av Large
Lenke til kommentar

Funka helt fint for meg å ta saken i egne hender :)

Men første gangen jeg spurte dem så svarte dem at de oppgraderingen skulle være ferdig i løpet av Juni måned. Telenor er vel kjent med at de ikke holder alt de lover, men vi får da håpe for din skyld og mange andre som har Telenor at det blir oppgradert snart :)

Lenke til kommentar

har sendt ein del mails, kanskje eg har møtt på ein fyr som er veldig hjelpsom for eg får mail tilbake nesten med ein gong. det han sa er at det skal være ferdig oppgradert ut juni (les: ut juni)

 

han sa også at dei fleste ville bli oppgradert innen den 15.

venter på 1mbit

 

EDIT: skrivefeil

Endret av knappy tha muthafuckin' slappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...